- ריבית לנכרי במקרא ובחז"לעלון שבות 167 | תשסז
- "את והב בסופה" (גדרים הלכתיים למאבק ציבורי)צהר כב | צהר | תשסה
- "ומרדף צדקה יאהב" (בין צדקה לצדק חברתי בחינוך ילדינו)צהר כ | צהר | תשסה
- "למען תלך בדרך טובים" - עיון בסוגית 'לפנים משורת הדין'פתיחתא ב | כפר בתיה | תשסד
- 'הצו הקטגורי' בהלכה (בעקבות מאמריהם של הרב יואל פרידמן והרב מאיר נהוראי)צהר לא | צהר | תשסח
- אונאת דבריםכתלנו יג | הכותל | תשן
- אופיה של מצוות השבת אבדהעלון שבות 164 | הר עציון | תשסה
- אורות השנאהתבואות ד | כרמיאל | תשעה
- אל תדין את חברך עד שתגיע למקומותבואות ד | כרמיאל | תשעה
- בדין איסור נקימה ונטירהמעליות ב | מעלה אדומים | תשמא
- ביאור בעניני חשד, מראית עין והרחק מן הכיעורבלכתך בדרך טו | כרם ביבנה | תשס
- בין הטריטוריה שלי לטריטוריה של הזולתמישרים ו | ירוחם | תשעב
- גדר בקשת מחילה על נזקי גוף וממוןבלכתך בדרך יז | כרם ביבנה | תשסא
- גדרם ההלכתי של מי שאינם שומרי מצוותניצני ארץ יג | מרכז הרב | תשנט
- הדביק פת בתנור - הצלת אדם מעברהכתלנו טז | הכותל | תשסד
- הדרך אל הקשר - תקשורת בין אישית באמצעות המדיהקונטרס לג | שיח יצחק | תשעג
- החסד על פי משנתו של המהרלספר היובל | קרני שומרון | תשס
- הכרה דתית, דחפים אנושיים וקיום מצוות - עיונים בשאלת הכוונה הדתית במצוות שבין אדם לחברומעליות יז | מעלה אדומים | תשנו
- הכרת הטובמחניך ב | הרבנות הצבאית | תשסח
- הלבנת פנים - ביוש ברשתות חברתיות (שיימינג)צדקות יהודה וישראל | מכון התורה והארץ | תשעח
- הנקמה - התנאים לאיסורה ולהיתרהספר היובל | קרני שומרון | תשס
- הסתרת מידע ממעבידצדקות יהודה וישראל | מכון התורה והארץ | תשעח
- התנגשות בין מצוות שבין אדם לחברו ומצוות שבין אדם למקוםמישרים ו | ירוחם | תשעב
- ולא יצר לאדם לעולם בחייו - היחס הראוי של תלמידי החכמים לציבורמעגלים ט - מעגלי תורה ומוסר | מעלה גלבוע | תשעז
- חטא כדי שיזכה חברך - אגואיזם ואלטרואיזם בהלכהשערים לגמרא - שבת | כפר בתיה | תשעו
- חסד משפט וצדקה - הלכות צדקה ברמבםעלון שבות 176 | הר עציון | תשעה
- חרם דרבנו גרשום בקורא מכתב חברובני בנים ג | תשנח
- חתימה על התחייבות עתידית - החלק האיסוריאמונת עתיך 114 | מכון התורה והארץ | תשעז
- כוונה במצוות בין אדם לחברובני בנים ג | תשנח
- כשיראה פגם בזולתו יתלה החסרון בעצמו - על לימוד זכות ותיקון אישי, שלושה גלגולים של תורת הבעשטאסיף ג | איגוד ישיבות ההסדר | תשעו
- לא לשכוח, לא לסלוח (תגובה למאמרו של הרב שלמה רוזנפלד)צהר כז | צהר | תשסז
- לא נשכח, ואף על פי כן אפשר שנסלח (תשובה לתגובה)צהר כז | צהר | תשסז
- לא נשכח, ונקווה שנוכל לסלוח (על נקימה ונטירה לאחר העקירה)צהר כו | צהר | תשסו
- לא תחניפוממעין מחולה יא | שדמות מחולה | תשסב
- לדון לכף זכותחבל נחלתו ח | תשסט
- להיות בחינת רשות היחיד - חיים ביחד בצל הוירטואליקונטרס לג | שיח יצחק | תשעג
- מבוא לדיני הנזיקין - תשובת הרמבן לשאלת הקהילות יעקבפתיחתא ט | כפר בתיה | תשסו
- מה אקוב לא קבה א-ל, ומה אזעום לא זעם ה' (דיון בדיני ממונות בגטו קובנא)צהר כ | צהר | תשסה
- מהי תרעומתאמונת עתיך 101 | מכון התורה והארץ | תשעד
- מכריעו לכף זכותוהאר עינינו | איגוד ישיבות ההסדר | תשעט
- מצוות 'לא תעמוד על דם רעך' כמצוה שבין אדם לחברומישרים ו | ירוחם | תשעב
- מצוות שבין אדם לחבירוצהר לב | צהר | תשסח
- נוח לו לאדם שיפיל עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברביםקול ברמה ל | הגולן | תשעח
- נח לאדם שיכניס עצמו בכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברביםניצני ארץ יא | מרכז הרב | תשנה
- עולם חסד יבנה - להבחנת הרמב"ם בין מצוות 'והלכת בדרכיו' למצוות 'ואהבת לרעך כמוך'מעליות כב | מעלה אדומים | תשסא
- קביעת רגע המוות והחובה לתרום איבריםצהר לז | צהר | תשעה
- קריאת שם גנאי לחברוממעין מחולה ו | שדמות נריה | תשנח
- שותפות בצער הציבורכתלנו טו | הכותל | תשנד
- תגובה באלימות מילולית כנגד מחרף מישראלכתלנו יג | הכותל | תשן
- תקשורת ויחסים בין בני אדם כביטוי לעבודת הנפש על פי עקרונות תורת חסידות חב״דגולות יב- אשרי האיש | עתניאל
- תשובה בעבירות שבין אדם לחברואסיף ו | איגוד ישיבות ההסדר | תשעט