- "אמת מארץ תצמח" או "וצדק משמים נשקף"?עלון שבות 126 | הר עציון | תשן
- אין נביא רשאי לחדש דבר מעתהניצני ארץ יז | מרכז הרב | תשעב
- אכן 'בשמים היא' - בהלכות מקדש וקודשיו. חריגותן המהותית של 'הלכות מקדש' - במשנתו ההלכתית של הראי"ה קוקמעלין בקודש טז | כולל בית הבחירה | תשסח
- הבור והמעין - ר׳ אליעזר בן הורקנוס ור׳ יהושע בן חנניהגולות ה | עתניאל | תשנז
- הוראת שעה אצל נביא - מכוח סמכותו או מכוח ציווי ה' בלבדמאורנו ח | מצפה יריחו | תשסט
- החרוב המים ובת הקול - על שימוש בכוחות על טבעיים בעולמם של חכמיםאביע יח | עתניאל | תשעה
- חכם עדיף מנביאעלון שבות 154 | הר עציון | תשס
- כל השערים ננעלים? קריאה חדשה בסיפור תנורו של עכנאיאסופות ד | נתיבות | תשעג
- לא בשמים היאפרי עץ הגן א | רמת גן | תשנח
- מבוא חלק ב - עקרונות בפסיקת הלכה בענייני אמונות ודעותאמת ואמונה ב | תשעז
- נבואה והלכה (הלכה על פי נבואה)מעליות ו | מעלה אדומים | תשמה
- נבואה והשפעתהגולות י | עתניאל | תשסא
- רוח הקודש וקביעת הלכהמאורות אמנה ז | קרית שמונה | תשסד
- תורה שבעל פה - קונפליקט מתוכנן בין א-לוהים לאדם. עיון מחודש בסיפור תנורו של עכנאיאסופות ד | נתיבות | תשעג
- תנורו של עכנאי - בין 'בת קול' ל'רואים את הקולות'אסופות ד | נתיבות | תשעג