- "איזוהי דרך ישרה שיבור לו האדם?" - שתי דרכים לפירושה של אגדה תמוההאסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- "אשר אומר אליך"צהר ג | צהר | תשס
- "המרכז לחקר מערות" - בין מערת רבי חייא למערת רשב"יאסופות ד | נתיבות | תשעג
- "וברצון על מזבחי" (הרב חרל"פ)מעליות כב | מעלה אדומים | תשסא
- "ונתחלף לך בין איוב לאויב" - הצעה פרשנית לסוגיה בדרך חסידיתאסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- "זה אלי ואנוהו" - בירורן של דרשות המכילתאמעליות כא | מעלה אדומים | תשנט
- "כך עלה במחשבה לפני" - על שכר, עונש והמחשבה האנושיתפתיחתא יא | כפר בתיה | תשסז
- "כל התורה כולה שמותיו של הקב"ה" - פירוש והשקפת עולםעלון שבות 149 | הר עציון | תשנז
- "מסתלקין לצדדין מפני יתידות דרכים" - הלכה אחת ואגדה אחת, וכמה אופנים לפיתוכם יחדאסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- "משה ואהרן בכהניו ושמואל בקראי שמו"מעליות כט | מעלה אדומים | תשסט
- "ספר הישר" - ישרות ושירהעלון שבות 155 | הר עציון | תשס
- "פיל שבלע כפיפה מצרית" - עיון באגדהאסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- "רבנן לא צריכי נטירותא"אסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- 'הא לן והא להו' - השתקפות החיים בארץ ישראל בספרות האגדהאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- 'הילכו שנים יחדיו בלתי אם נועדו' - השיח בין אגדה להלכה בסוגיית ייחודאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- 'ולא תזנה הארץ'אסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- 'יקומו ויספרו לבניהם'מעגלים ו | מעלה גלבוע | תשע
- 'לחם אבירים' - עיון פרשני-חינוכי בנס המןמישרים ה | ירוחם | תשסט
- 'על מפתן הבלימה': פרשנות לסיפור מותו של ר' שמעון בן עזאימעגלים ז | מעלה גלבוע | תשעא
- אבות נזקי הרוח של שוראורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- אגדה מכוונת הלכהאסופות ו | נתיבות | תשעח
- אהיה כטל לישראל - על ייחודו של הטל במקרא, בהלכה ובהגותאמונת עתיך 123 | מכון התורה והארץ | תשעט
- אהרן הכהן - אוהב שלום ורודף שלוםקול ברמה כ | חיספין | תשנט
- אחד היה אברהם - עיון במדרשי אברהם ונמרודאביע 22 | עתניאל | תשעז
- אחרעלון שבות 118 | הר עציון | תשמז
- אי אפשר לבית מדרש בלא חידושקול ברמה כט | הגולן | תשעז
- איבדתן נעשה קיימו נשמעמישרים ה | ירוחם | תשסט
- אין אדם בקיא בדברים אלו - עיון מחודש במדרש חזלשיר למעלות ב | מעלות | תשס
- אין סומכין על הנסניצני ארץ טו | מרכז הרב | תשסו
- אירוסין ונישואיןמאבני המקום ז | בית אל | תשנג
- איש ואישה על פי אגדות חז"ל ביבמותשיר למעלות ה | מעלות | תשסו
- אל"ף בי"תמאורנו ז | מצפה יריחו | תשסז
- אלא אהוב את כולם: לחקר פירוש של פינקלשטיין באבות דרבי נתןמעגלים ח | מעלה גלבוע | תשעג
- אלישע בן אבויה- אל תיתן את פיך לחטיא את בשרךגולות י | עתניאל | תשסא
- אמו של רבי ישמעאל - בירושלמי ובבבליאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- אמנות בצל הא-לאביע 14 | עתניאל | תשעג
- אמרי אינשיאורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- אני מהתורה מנייןאביע 7 | עתניאל | תשע
- אנכי ה' אלקיך - על אנוכיות וענווה בתורת הלל הזקןאביע 24 | עתניאל | תשעח
- ארץ ושמיםמאבני המקום יג | בית אל | תשסא
- באבוד רשעים רינהאסופות ה | נתיבות | תשעו
- באור אגדתות ספינה שנשברה המטרפת ביםניצני ארץ ח | מרכז הרב | תשנב
- באור הצבועאורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- ביאורי אגדות - כתובות י.: עוד אבנך ונבנית בתולת ישראלאורות עציון לא | אור עציון | תשס
- ביאורי אגדות - נידה סו': מידת ההשתוותאורות עציון כח | אור עציון | תשנח
- ביאורים לאגדת מאי קורדייקוסהכי אתמר ב | איתמר | תשסז
- בין אמיתתה של תורה לבין צרכי שעהשיר למעלות ג | מעלות | תשסא
- בין האדם לבריאהקול ברמה ד | חיספין | תשן
- בין שני עולמות עיון באגדת מותו של ר׳ חנינא בן תרדיוןגולות ד | עתניאל | תשנו
- ביסוד מחלוקת רב ושמואל במגילה ובשסקול ברמה ב | חיספין | תשן
- ביקורת עצמית כתכונה אופיינית לסיפורי חכמים - עיון בסיפור בבבלי בבא מציעא, לג ע"אאסופות ד | נתיבות | תשעג
- בירושלים תנוחמומישרים ב | ירוחם | תשסג
- בכי המים ושירתםמעשה חשב א | קורן | תשעה
- בן עזאי ובן זומאגולות י | עתניאל | תשסא
- בני השש ובני השבע- אלף ביתמישרים ה | ירוחם | תשסט
- בעל הבית והפועל - יחסי מעסיק ומועסק - בדיעבד או לכתחילה?אסופות ד | נתיבות | תשעג
- ברית עולם - לעם עולםמאורנו ט | מצפה יריחו | תשע
- גבורות גשמיםאורות עציון ז | אור עציון | תשמה
- גברים מאתונה, נשים מיבנה - עיון רב תחומי במודל הזהות היהודיאביע 19 | עתניאל | תשעה
- גוילים נשרפים ואותיות פורחותקול ברמה ו | חיספין | תשנא
- גועה כבהמהקול ברמה כו | חיספין | תשעד
- גל עיני ואביטהמאורנו יג | מצפה יריחו | תשעט
- גלגולו של סיפור - בין מציאות לאידיאולוגיה. עיון משווה בסיפור רבי יוחנן וריש לקיש בירושלמי ובבבליאסופות ד | נתיבות | תשעג
- דיון בשמים (ספר איוב)גולות ו | עתניאל | תשנט
- דמא בן נתינהמעליות כא | מעלה אדומים | תשנט
- דפיקותיה של הנשמה - בין ר' מאיר לאלישע בן אבויהקול ברמה כו | חיספין | תשעד
- דרכה של הקדמת הזוהר בביאור מעשה העקידהמעגלים ד | מעלה גלבוע | תשסה
- ה' מלך גאות לבששיר למעלות א | מעלות | תשנח
- האגדה שבמשנהכתלנו ח | הכותל | תשלו
- האומנות וצער הפרנסה - בין שכר ועונש לבין מהפכות הנהגה אלוהיתאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- האם דיברו חזל בלשון מזלזלתאסיף ד | איגוד ישיבות ההסדר | תשעז
- האם היה רבי יהושע בן קרחה בנו של רבי עקיבא?קונטרס כ | שיח | תשסח
- האם סלחו חכמים לבית אבטינסמעליות כט | מעלה אדומים | תשסט
- האסתטיקה בראיית היהדותאורות עציון לא | אור עציון | תשס
- האשה ושבעת בניהמעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- הגדרתו ומשמעותו של המושג נעל ביהדותניצני ארץ ח | מרכז הרב | תשנב
- הדים דרשניים מהמאה ה- 16 לוויכוח מטא-הלכתיאסיף ב | איגוד ישיבות ההסדר | תשעה
- ההבדל בין שני לוחות הבריתמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- ההעדר שקודם ההויהמאורנו יא | מצפה יריחו | תשעב
- הולדת הבת במקורות היהדותפתוחי חותם | אורות שאול | תשע
- הוראת פרקי אבותאורות עציון יט | אור עציון | תשנא
- הזכאים במקרא וחייבים בחז"לטללי אורות יב | מכללת אורות ישראל | תשסו
- החיים כעבודת ה' - עיון בפרק שירהשיר למעלות א | מעלות | תשנח
- החרוב המים ובת הקול - על שימוש בכוחות על טבעיים בעולמם של חכמיםאביע יח | עתניאל | תשעה
- היום השמיני - עיון בדרשות אגדהפתיחתא ה | כפר בתיה | תשסה
- היינו כחולמיםפרי עץ הגן א | רמת גן | תשנח
- הימין והשמאל כמושגי יסוד במחשבת ישראלאורות עציון ז | אור עציון | תשמה
- הירכיים של עוג והעיניים של אבשלום (עיון במאורעות ימינו לאורן של אגדות חז"ל)צהר יב | צהר | תשסג
- הכנסת כלה ולוויית המתמאבני המקום יב | בית אל | תשס
- הלכות שכנים ו'הלכות שכינה'אסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- הלל ושמאי ותלמידיהם: עיון השוואתי במידות הנפש ובתפיסתם הרוחנית הלכתיתדרישה 3 | המדרשה, בר אילן | תשעח
- המלך והנחשמאורנו ט | מצפה יריחו | תשע
- המנהיג האידיאלימאורות אמנה ו | קרית שמונה | תשסב
- המנורה והעיןמאורנו יג | מצפה יריחו | תשעט
- המסכת הרעיונית של הלכות שכניםאסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- המספרים בתורה ובחזלבלכתך בדרך יז | כרם ביבנה | תשסא
- הנגלה והנסתר בסיפור האגדה - מבט שני על סיפורי האגדהעלון שבות 142 | הר עציון, | תשנה
- הני שלשה חמשה ושבעה כנגד מיבלכתך בדרך יז | כרם ביבנה | תשסא
- העקידהגולות ה | עתניאל | תשנז
- הפסיכולוגיה של החטא ונתיבי התשובהמכרמי שומרון לב | קרני שומרון | תשנט
- הקול קול יעקב והידיים ידי עשיומאורות אמנה ה | קרית שמונה | תשסא
- הקשר בין אגדה והלכהניצני ארץ יח | מרכז הרב | תשעג
- הקשר בין ישיבת סורא וארץ ישראלאורות עציון לא | אור עציון | תשס
- הר שדה וביתמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- הראשיתמעליות ז | מעלה אדומים | תשמו
- הרהורים בדמותו של רביגולות י | עתניאל | תשסא
- הרהורים בעקבות המשנה הראשונה של מסכת אבותהכי אתמר ב | איתמר | תשסז
- השבת בתורהמאבני המקום יא | בית אל | תשס
- השפעת הארץ על יושביהבלכתך בדרך כב | כרם ביבנה | תשסד
- השקולבלכתך בדרך כ | כרם ביבנה | תשסג
- התבונן מאיכן לבראתה - עיון בתהליך בריאת האישה כביטוי לאפיון דמותהדרישה 3 | המדרשה, בר אילן | תשעח
- ואני אברכם - פתיחת דרשה אחת בספר הזוהרקונטרס כז | שיח יצחק | תשעא
- ואת עפרה יחוננו - משנתו של ר' יוחנןפרי עץ הגן א | רמת גן | תשנח
- ויצא אישניצני ארץ יח | מרכז הרב | תשעג
- וכי אפשר להידבק בשכינה? עיון בסוגיית הדבקות אצל חזלאסופות ו | נתיבות | תשעח
- ופרצו חומות מגדליבלכתך בדרך יז | כרם ביבנה | תשסא
- זקנים קוסמים ומה שביניהם - על שאלת עליונותם של בעלי ההלכה/בעלי האגדהקונטרס כו | שיח יצחק | תשעא
- חוני המעגלשיר למעלות ג | מעלות | תשסא
- חוני המעגל, החרוב וטו בשבטמאבני המקום יג | בית אל | תשסא
- חטא האדם וקטרוג הלבנהמעליות כד | מעלה אדומים | תשסד
- חטאי סדוםמעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- חכמים ויצרים - והקדושה היכן?אסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- חסידות לירושליםאורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- חשבתי דרכי ואשיבה רגלי אל עדתיךאורות עציון לב | אור עציון | תשסא
- ט ו באב - 'יום שמחת לבו'מישרים ד | ירוחם | תשסו
- טבי עבדו של רבן גמליאלדרישה 1 | המדרשה, בר אילן | תשעו
- יבול החקלאות - מידות טובותבאר מים חיים | תשעו
- יוסף ויששכראורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- יחסי ר' עקיבא וטורנוסרופוס הרשעשיר למעלות ג | מעלות | תשסא
- ייסורי איוב ומשמעותםמישרים ד | ירוחם | תשסו
- ייסוריו של רבי אלעזר ברבי שמעון - פרק בתורת הייסורים של חז"לאסופות ד | נתיבות | תשעג
- יצירה כמפגש ומפגש כיצירהקונטרס לז | שיח | תשעז
- ישראל שעלו להר סינישיר למעלות ה | מעלות | תשסו
- כד אלף תלמידי רבי עקיבאבלכתך בדרך טז | כרם ביבנה | תשסא
- כדי שלא יתפללו על בניהם כי ימותולשונות של תפילה | כפר בתיה | תשעח
- כה ציפיתי ליום (התבוננות באגדה: פרשנות, מחשבות, משמעויות ובעיקר שאלות)פתיחתא י | כפר בתיה | תשסו
- כה ציפיתי ליום... (התבוננות באגדה: פרשנות, סיפור, מחשבות ושאלות)פתיחתא יא | כפר בתיה | תשסז
- כי לי בני ישראל עבדיםשיר למעלות ב | מעלות | תשס
- כיבוד אב ואם - בין ישראל לאומותאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- כיווניםקול ברמה ט | חיספין | תשנב
- כיצד לעיין בדברי חזל?אורות עציון ז | אור עציון | תשמה
- כך היא גאולתם של ישראל - נחמת ישראל בסוד חכמי הרזים, בין סאטמר לתורת הראיהקול ברמה כח | הגולן | תשעו
- כמה ישים אדם עצמו ויתקיים תלמודו - זוויות מבט שונות על ענווה ותורהוהאר עינינו | איגוד ישיבות ההסדר | תשעט
- כנפשך שובעך - אכילה כהשלמה לנפשתבואות ג | כרמיאל | תשעא
- כשרבא קורא את מגילת אסתראסיף ו | איגוד ישיבות ההסדר | תשעט
- לא תיתני ענוה דאיכא אנאאורות עציון כה | אור עציון | תשנה
- לב אבות על בנים - סיפורי תפילה כפרדיגמה ליחסי הורים-ילדיםקונטרס לד | שיח יצחק | תשעד
- לדמותו של הקנאי - דמותו של אליהו על-פי מדרש "שלושת המפתחות"גולות ג | עתניאל | תשנה
- לדמותו של יהושע בראי מחלוקות חז"לעלון שבות 175 | הר עציון | תשעג
- לזה דחית בקנה לנו מה אתה משיבקונטרס לא | שיח יצחק | תשעב
- לימוד ומשפחה - עיון בסוגיה אגדיתאסיף ד | איגוד ישיבות ההסדר | תשעז
- למהות עין הרעבלכתך בדרך כו | כרם ביבנה | תשסח
- למעלה מענג למטה מנגעקונטרס לז | שיח | תשעז
- למען האמת - הרמבם עשה לחזל מה שחזל עשו לתורה - האמנם?אביע 13 | עתניאל | תשעג
- למען כבוד שמך - על מצוות כיבוד הורים וכבוד שמיםמישרים ד | ירוחם | תשסו
- למשמעותם של הייסורים באגדות חז״לגולות ג | עתניאל | תשנה
- לשכל טוב הוא לזקנים אך לשחוק נחשב לנעריםמעליות ה | מעלה אדומים | תשמד
- מאור גדול מאור קטן ולהיפךשיר למעלות ד | מעלות | תשסב
- מבואות ללימוד אגדהאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- מגדל וסולםמישרים ב | ירוחם | תשסג
- מדוע נבראו בעלי חיים בעולםהכי אתמר ו | איתמר | תשעב
- מדרכי העיון באגדהשיר למעלות א | מעלות | תשנח
- מדרשי אל תקרי - דרכו המתודולוגית חינוכית של הדרשןדרישה 4 | המדרשה, בר אילן | תשעט
- מה שהיה ומה שנעשהקונטרס כ | שיח | תשסח
- מהרל - לדרכו הפרשנית - התרוממות אל האידאות כעקרון פרשניאסיף ה | איגוד ישיבות ההסדר | תשעח
- מחולותמאורות אמנה ז | קרית שמונה | תשסד
- מחלוקות בהתהוותןמעגלים ו | מעלה גלבוע | תשע
- מחלוקות ר' יהושע בן חנניה ור' אליעזר בן הורקנוס (נספח לשיעור הבור והמעיין)גולות ו | עתניאל | תשנט
- מי יעלה בהר ד'? פטירת הימים והסתלקות האדם בדרשת רבי אבא בזוהרמעגלים ה | מעלה גלבוע | תשסז
- מי שפך למי? עיון בסוגיה החותמת את פרק ב במסכת סוכהאסופות ג | נתיבות | תשעב
- מילי דנזיקיןקול ברמה כ | חיספין | תשנט
- מים בבית ה'מאבני המקום יא | בית אל | תשס
- מיעוט שינהממעין מחולה ב | שדמות מחולה | תשנו
- מכריע בינתיםקונטרס לז | שיח | תשעז
- מלאך הברית - קוים לדמותו של אליהו הנביא זכור לטובאורות עציון לב | אור עציון | תשסא
- מנהיגות ותרבות ה'יהיה בסדר' לאור מקורות חזלמחניך ג | הרבנות הצבאית | תשסח
- מסירות הלל לתורהמעליות ד | מעלה אדומים | תשמג
- מעולם לא ירדה שכינה למטה. מגע בין שמים לארץ - הייתכן?אסופות ג | נתיבות | תשעב
- מעורבות אלוקית כפתרון לבעיה מוסרית: עיון בטכניקה מדרשיתמעגלים ד | מעלה גלבוע | תשסה
- מעמדם של חסידים הראשונים בימי המשנהמעגלים ג | מעלה גלבוע | תשס
- מעשה אמהות סימן לבניםעלון שבות 168 | הר עציון | תשסח
- מעשה בחייט ובנאי - אבנימוס הגרדי ואבא יוסף הבנאיקול ברמה כב | חיספין | תשסב
- מפגשם של יהודה ויוסף - עיונים במדרש בראשית-רבה על תחילת פרשת ויגשגולות ג | עתניאל | תשנה
- מפני מה נענש אברהם ונשתעבדו בניו - הוויכוח על צביונה של הקהילה במסורת חזל המבארת את סיבת הגלותדרישה 2 | המדרשה, בר אילן | תשעז
- מצוות בטלות לעתיד לבאשיר למעלות ג | מעלות | תשסא
- מצוות גמילות חסדיםמאורות אמנה ז | קרית שמונה | תשסד
- מקור מים = חייםמאורות אמנה ג | קרית שמונה | תשס
- מקושש זה צלפחד? (עקרון יסוד בדרכי הדרש)צהר כב | צהר | תשסה
- משלי חזל כמשלים הרמנאויטיםמעגלים ג | מעלה גלבוע | תשס
- משלי ספר הבהירתזה | האוניברסיטה העברית | תשסח
- משנת חסידים ראשוניםשיר למעלות ד | מעלות | תשסב
- נוח לו לאדם שנברא או שלא שנבראמאורנו יג | מצפה יריחו | תשעט
- נחמו נחמו עמיקול ברמה יא | חיספין | תשנג
- נישואים ובית הדין - עניין של אחריות קהילתיתפתיחתא יט | כפר בתיה | תשעב
- נעשה אדםאסופות ה | נתיבות | תשעו
- נצחוני בני - 'כי צריכין לנצח אותו יתברך, כביכול...'פרי עץ הגן א | רמת גן | תשנח
- נתינת פשר לשמות במקרא ובמדרשיםעלוני ממרא 123 | ניר | תשעא
- סוגיא המנהיג פסולי המוקדשין לוקה שדרשתי על הסיום ממסכת מכות בליל חנוכה תרנדמאבני המקום ט | בית אל | תשנה
- סוד ההתחברות לה' במיתה על קידוש ה'- סיפור 'ארבעה נכנסו לפרדס' על פי הזוהר הקדושגולות י | עתניאל | תשסא
- סייג לחכמה שתיקהקול ברמה כא | חיספין | תשסא
- סיפור השטן במדרש רבה ותנחומא - השוואת סיפורים שגרעינם משותףגולות ד | עתניאל | תשנו
- סמיכות בית האבל לבית המשתהממעין מחולה ח | שדמות נריה | תשנט
- עבדא ונהום כריסיה - לבירור חוקי הכוחות המתפתחיםאורות עציון לב | אור עציון | תשסא
- עולם התפילותלשונות של תפילה | כפר בתיה | תשעח
- עיון בדרכו של מדרשגולות י | עתניאל | תשסא
- עיון במשנת הייסוריםשיר למעלות ד | מעלות | תשסב
- עיון בשני סיפורים בתלמוד הבבליצהר ד | צהר | תשסא
- עיון בשני סיפורים בתלמוד הבבלי (המשך)צהר ה | צהר | תשסא
- עיון מקראי-חינוכי בסוגיית הבן שסרחצהר יז | צהר | תשסד
- עין הרע - מיסטיקה, טבעיות ורוחניותאסופות ד | נתיבות | תשעג
- עין רעה - דרך רעהממעין מחולה ו | שדמות נריה | תשנח
- על היופיניצני ארץ ט | מרכז הרב | תשנג
- על השירה בחזלאורות עציון כח | אור עציון | תשנח
- על מהות השמןכתלנו טו | הכותל | תשנד
- על פני - אל-הים אחרים ופניו של ישמעאל, דרשה תיאו-פוליטיתקונטרס כז | שיח יצחק | תשעא
- עם הארץ בהלכה ובאגדהשערים לגמרא - בבא בתרא ומכות | כפר בתיה | תשעח
- ענוה גדולה וגאולהבלכתך בדרך ח | כרם ביבנה | תשנו
- עץ שאכל אדם הראשון ממנו - גפן היהמאורות אמנה ב | קרית שמונה | תשנח
- עקיבא נחמתנונתיבה א | נתיבות | תשסו
- עקידת יצחקמישרים ד | ירוחם | תשסו
- פחז כמיםמאורות אמנה ג | קרית שמונה | תשס
- פירושיו של הרב דוד כהן (הנזיר) למדרשי ההלכה והאגדה ושיטתו הפרשניתדוקטורט | אוניברסיטת בר אילן | תשעח
- פלימו והשטןדרישה 1 | המדרשה, בר אילן | תשעו
- פני משיחך - ערכו של הפרט במשנת הראיהאסיף ג | איגוד ישיבות ההסדר | תשעו
- פתחה של מערהמאבני המקום ז | בית אל | תשנג
- פתחו של גיהנםבלכתך בדרך כא | כרם ביבנה | תשסג
- פתחי ליקונטרס כד | שיח יצחק | תשע
- צדיק ורע לו רשע וטוב לוממעין מחולה ח | שדמות נריה | תשנט
- צדיקים עצמן לא כל שכן - היכולים צדיקים לבוא לידי חטא?תבואות ג | כרמיאל | תשעא
- צוואת רבי אליעזר הגדולמאורנו ז | מצפה יריחו | תשסז
- צמיחתו של ר' עקיבא - הסיפור השלםעלוני ממרא 123 | ניר | תשעא
- צרות טובות - התבוננות באגדהפתיחתא ז | כפר בתיה | תשסה
- קדושת ארץ ישראלניצני ארץ טז | מרכז הרב | תשסו
- קווים לדמותו של אלישע בן אבויהמעליות כב | מעלה אדומים | תשסא
- קווים לדמותו של המורה בישראלממעין מחולה ו | שדמות נריה | תשנח
- קידוש הידיים - כקידוש האדם ויצירתוקול ברמה ה | חיספין | תשנא
- קידושין, נישואין ותלמוד תורהאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- קיום התורה אצל שלושת האבותעלוני ממרא 123 | ניר | תשעא
- קץ בבל - על פי מסכת מגילה יא: - יב.מאורנו ח | מצפה יריחו | תשסט
- קר שם בחוץ - הערה בנוגע לדמותו של רבי יהודה בן גריםקונטרס יט | שיח | תשסח
- קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוףגולות ח | עתניאל | תשס
- קשר משולשיוצרות ד | אור יוסף - בית חגי | תשעז
- ר' חנינא בן דוסאשיר למעלות ב | מעלות | תשס
- ראיה והבטהבלכתך בדרך טז | כרם ביבנה | תשס
- רב הונא ורב חסדא: על מאפיין במחלוקותיהםאסיף ב | איגוד ישיבות ההסדר | תשעה
- רב הונא ורב ענןשעלי דעת ד | שעלבים | תשמו
- רב כהנא צדק - עיון בסיפורת בבלית וארצישראליתקונטרס כה | שיח יצחק | תשעא
- רב שיח - על מקומה של האגדה בבית המדרשאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- רבי עקיבא ובר כוכבא - עיון חדש ביחסם של חכמים למרד ומבט על תחיית ישראל בימינוקול ברמה כט | הגולן | תשעז
- רבי שמעון ורבי יהודה - בין אידיאל לריאליהקול ברמה כח | הגולן | תשעו
- רוב המואביה או רות המדיניתאבני משפט יח | יד ברודמן רחובות | תשעה
- רומי וירושלים - פירוש אגדת חז״ל בירושלמיגולות יג | עתניאל | תשסד
- רעיונות על פרקי אבות - פרק א משניות א-וקול מהיכל טו | היכל אליהו | תשעז
- שבועה על מטמוןמישרים ב | ירוחם | תשסג
- שיחה על מות לבןגולות יג | עתניאל | תשסד
- שיטתו של רבי שמעון בר יוחאימאורנו ח | מצפה יריחו | תשסט
- שכינה למעלה מראשותיו של חולהמאורנו יב | מצפה יריחו | תשעה
- שלוחי מצווה אינם ניזוקין - עיון במשמעות המימראפתיחתא יח | כפר בתיה | תשעא
- שמא בצל א-ל היית וידעתאביע 14 | עתניאל | תשעג
- שמא יגרום החטאקול ברמה טו | חיספין | תשנה
- שמחה במפלת הרשעיםאמת ואמונה | בית אל | תשעה
- שנים שהם אחדעלון שבות 107 | הר עציון | תשמד
- שפה ודברים אחדיםקונטרס לז | שיח | תשעז
- שתוק כך עלה במחשבה לפני - ניתוח סיפור עליית משה למרוםקונטרס לד | שיח יצחק | תשעד
- שתוק, כך עלה במחשבה לפנימישרים ב | ירוחם | תשסג
- תוקפם המחייב של דרשות חז"ל (גישתו של הרמב"ן לאור הוויכוח בברצלונה)צהר יא | צהר | תשסב
- תוקפם של מדרשי אגדה (למאמרו של הרב ארי שבט)צהר יב | צהר | תשסג
- תורתו ומשנתו החינוכית של רבי מאירקול ברמה יט | חיספין | תשנח
- תלוי ומצפה- עיונים במדרשי חז"לגולות ח | עתניאל | תשס
- תפילת העמידה - למה דווקא שמונה עשרהכתלנו טו | הכותל | תשנד
- תרגום התורה וחטא העגלבלכתך בדרך כ | כרם ביבנה | תשסג
- תשובת אנשי נינוה - 'חוצפה כלפי שמיא מהני'מישרים ד | ירוחם | תשסו