- "אתהפכא חשוכא לנהורא"פיתוחי חותם ד | אורות שאול | תשסט
- "בכל דרכיך דעהו" - תרבות הפנאי ביהדותמעליות כו | מעלה אדומים | תשסו
- "בעטיו של נחש" - הנחש בהלכה ובאגדהעלון שבות 138 | הר עציון | תשנג
- "גדול כבוד הבריות" - יותר מכבוד א-להים?פתוחי חותם ה | אורות שאול | תשע
- "האומה החיה" - התפתחותה הרוחנית של האנושות על פי תורת האבולוציהמעליות כו | מעלה אדומים | תשסו
- "הכל בידי שמים"פתוחי חותם ג | אורות שאול | תשסח
- "הנה אנוכי שלח מלאך לפניך" - מהות המלאךמעליות כג | מעלה אדומים | תשסב
- "הניגון הוא חיי רוחי ונשמת אפי" (הניגון במשנתו של הרב הנזיר)צהר ל | צהר | תשסז
- "כי ביצחק יקרא לך זרע" - מוסר ועקידהעלון שבות 147 | הר עציון | תשנו
- "מחליפים פנים של חילוי בפנים של חולין": בין "הקודש הנייד" ל"קודש הנייח"מעגלים ז | מעלה גלבוע | תשעא
- 'אל תקרי חרות אלא חירות' - תפיסת התורה כציווי וכטבעמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- אגרות צפון - מבוא להגותו של הרשר הירשמאורות אמנה ה | קרית שמונה | תשסא
- אגרות צפון - מבוא להגותו של הרשר הירש במאורות אמנה ו | קרית שמונה | תשסב
- אהיה כטל לישראל - על ייחודו של הטל במקרא, בהלכה ובהגותאמונת עתיך 123 | מכון התורה והארץ | תשעט
- אורות וכליםמאבני המקום י | בית אל | תשנו
- אורות מאופל ואופל מאורותמאורנו ז | מצפה יריחו | תשסז
- אחריות וסבלנות - תהליך התבגרות דתיאביע 12 | עתניאל | תשעב
- אין עוד מלבדומאורנו ט | מצפה יריחו | תשע
- אל"ף בי"תמאורנו ז | מצפה יריחו | תשסז
- אם בישראל - לדמותו של הפמיניזם ביהדותפתיחתא א | כפר בתיה | תשסד
- אמונה בעולם של ספקאביע 12 | עתניאל | תשעב
- אמונה ומוסרעלון שבות בוגרים כ | הר עציון | תשסה
- אמונה חירות והכרחמעגלים ג | מעלה גלבוע | תשס
- אמונה, ספק וחופשבפקדיך אשיחה א | ראש פינה | תשעה
- אמונת הייחוד כתשתית לצדקמישרים ו | ירוחם | תשעב
- אמונת חכמים - מה היא?מעליות יז | מעלה אדומים | תשנו
- אמנות בצל הא-לאביע 14 | עתניאל | תשעג
- אני ידעתי, דייקאאביע יא | עתניאל | תשעב
- אנשים יכולים להשתנות (על טיפול בנטיות הפוכות במסגרת 'עצת נפש')צהר כא | צהר | תשסה
- ארבע מלכויות וישמעאלממעין מחולה י | שדמות מחולה | תשסא
- ארבעה בתים וגעגועאביע טו | עתניאל | תשעד
- ארץ ושמיםמאבני המקום יג | בית אל | תשסא
- בגדרי מצוות האמונהאמת ואמונה ב | תשעז
- בדעת אלוקים - בירור התפיסה ביחס האלוקות לבריאהאמת ואמונה ב | תשעז
- בחירת מקצוע - על חלומות, פוטנציאל, פרגמטיות וערכיםקונטרס כה | שיח יצחק | תשעא
- בין אדם למקוםאביע 11 | עתניאל | תשעב
- בין אידיאולוגיה לרוחניות - עבודת אלוהים אל מול הפוסט מודרנהנתיבה ב | נתיבות | תשעב
- בין האדם לבריאהקול ברמה ד | חיספין | תשן
- בין מסורת להכרה - למשמעותן של אמונה וקיום מצוותמעליות יב | מעלה אדומים | תשנב
- בין קרבן לויתורעלון שבות 174 | הר עציון | תשעב
- ביתאביע 13 | עתניאל | תשעג
- במערב אין כל חדש? התחדשות יהודית במערב ומרכז אירופה בין מלחמות העולםאביע יח | עתניאל | תשעה
- בנתיבי האהבות האבודותמאורנו ז | מצפה יריחו | תשסז
- בעניין חיוב לימוד אמונה בעיוןאמת ואמונה | בית אל | תשעה
- בעקבות השירה המודרנית- בירור כח המדמהגולות ח | עתניאל | תשס
- ברוך שעשני כרצונו (על המין הנשי והמין האנושי)צהר כה | צהר | תשסו
- בריאה ודין ־ תשתית לגילוי תושבע״פ מסטרא דגבורהגולות ה | עתניאל | תשנז
- ברכת האילנות - אמונה בתהליךמאורנו יא | מצפה יריחו | תשעב
- גברים מאתונה, נשים מיבנה - עיון רב תחומי במודל הזהות היהודיאביע 19 | עתניאל | תשעה
- גדול יום הגשמיםצהר טז | צהר | תשסג
- גדולה תשובה - זדונות כזכויותממעין מחולה ח | שדמות נריה | תשנט
- גולות עילית וגולות תחתיתגולות ד | עתניאל | תשנו
- גחלת לוחשת - החוויה הדתית וחקר הדת אצל ר' הלל צייטליןאביע 21 | עתניאל | תשעו
- גיבורים בעל כורחםאביע טז | עתניאל | תשעד
- גן עדן וגהינםמאורנו יא | מצפה יריחו | תשעב
- דיאלוג עם הא-ל כהשתלמות נבואיתפתיחתא יז | כפר בתיה | תשע
- דרכה של תורהמעליות | מעלה אדומים | תשמח
- דרכה של תורהמעליות ז | מעלה אדומים | תשמו
- דרשתי קרבתךפתיחתא יז | כפר בתיה | תשע
- דת ובחירה חופשית - האם בחרנו באופן חופשי להיות דתייםעלון שבות בוגרים יז | הר עציון | תשסג
- דת ודעת במשנת רסגאורות עציון כה | אור עציון | תשנה
- האדם וכליו במציאותמאבני המקום טו | בית אל | תשסג
- האומנות- בין יצרים ליצירותצהר לד | צהר | תשסט
- האותיותעלון שבות 138 | הר עציון | תשנג
- האם טוב ליהנות מהחייםמאורנו ח | מצפה יריחו | תשסט
- האם עוד אנשים אנחנו - על מקומם של החלקים הא-אידאולוגיים בחיינואביע 21 | עתניאל | תשעו
- האמונה במשנת הרב יצחק הוטנרתזה | אוניברסיטת בר אילן
- האמונה והכפירה - לבירור עניינו של המאבק בין עמלק לישראל ולבני רחל בפרטניצני ארץ יג | מרכז הרב | תשנט
- האסתטיקה בראיית היהדותאורות עציון לא | אור עציון | תשס
- הגדלות שבעבודה זרהאורות עציון ו | אור עציון | תשמה
- הגדרת הנבואה והקדמותיהגולות ה | עתניאל | תשנז
- הגשמת הא-לוהות בישראל?מעליות כה | מעלה אדומים | תשסה
- הדרך הקשה - בעיית הרע בעולם והדרך אל א-להיםצהר יז | צהר | תשסד
- ההיגיון הרזיעלון שבות 143-144 | הר עציון | תשנה
- הזהו האדם? תגובה להאם עוד אנשים אנחנואביע 21 | עתניאל | תשעו
- החיים הדתיים כהסתר פנים - במקרא, בחזל ובחסידותשערים לאגדה - הבעל שם טוב ותורת החסידות | כפר בתיה | תשעו
- היחס ללימוד פילוסופיה חכמות נוכריות וחכמות הטבעאמת ואמונה ב | תשעז
- היחס לתופעת החילוניות במחשבת היהדות המודרניתעלוני ממרא 121 | ניר | תשסח
- הימין והשמאל כמושגי יסוד במחשבת ישראלאורות עציון ז | אור עציון | תשמה
- היסטוריה צורך גבוהספר היובל לרב מרדכי ברויאר | תשנב
- המחלוקות שבתלמוד - תגובה למאמרו של הרב שלמה רוזנפלדממעין מחולה יב | שדמות נריה | תשסד
- המצוות משפט אלוקי הארץיוצרות א | אור יוסף - בית חגי | תשסט
- הניגון- בין תרבות והנאה ובין שמחה למספדצהר לד | צהר | תשסט
- הספירות ועבודת האדםניצני ארץ טו | מרכז הרב | תשסו
- הספרות במשנת הרב קוקקול ברמה כח | הגולן | תשעו
- הפלורליזםגולות י | עתניאל | תשסא
- הקדושה הופעתה וגילוייהניצני ארץ יד | מרכז הרב | תשסא
- הקשר בין שבת למשכןמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- הרהורים בעקבות 'אמונה ולשון'פתיחתא טו | כפר בתיה | תשסט
- הרוגי פיגועים כמקדשי השםאסיף ב | איגוד ישיבות ההסדר | תשעה
- הרצי"ה זצ"ל על ה"ברית החדשה"צהר ב | צהר | תשס
- התייחסויותיו של הרב סולובייצ'יק לציונותמישרים ה | ירוחם | תשסט
- התייחסות אמונית לשואהמישרים ד | ירוחם | תשסו
- ובחרת בחייםקול ברמה יז | חיספין | תשנז
- ודאות וספק בראי עברות הנבואה - עיון בסוף פרק אלו הן הנחנקיןאסופות ה | נתיבות | תשעו
- ונרגן מפריד אלוף (תגובה לביקורת של נדב שנרב על ספרו של הרב שג"ר "כלים שבורים")צהר יח | צהר | תשסד
- ותשחק ליום אחרוןקול ברמה ו | חיספין | תשנא
- זהירות, פוסט מודרניזם! (תגובה למאמרו של אליהו שי, 'צהר' לג)צהר לה | צהר | תשסט
- חטא האדם וקטרוג הלבנהמעליות כד | מעלה אדומים | תשסד
- חילול השםבלכתך בדרך כה | כרם ביבנה | תשסז
- חינוך בעידן פוסטמודרניאורות עציון לד | אור עציון | תשסה
- חירות הבחירהמעליות ד | מעלה אדומים | תשמג
- חירות, שוויון, תורה - תגובה למאמרו של יותם משה הלפריןאביע יח | עתניאל | תשעה
- חכם תם ומשה רבנואביע 14 | עתניאל | תשעג
- חכמה, בינה ודעת (על דיאלקטיקה של לימוד תורה ומחקר אקדמי)צהר לה | צהר | תשסט
- חלום פרעה - פרשנויות ומאבקים תרבותייםשיר למעלות ג | מעלות | תשסא
- טוב ה' לקוויו לנפש תדרשנו - מדריך ליציאה ממשבריםמאורנו ז | מצפה יריחו | תשסז
- טל שעתיד להחיות בו את המתיםצהר כא | צהר | תשסה
- יצירה אומנותית ועבודת ה'צהר לד | צהר | תשסט
- יראת המוות - או שמא יראת החיים? תגובה למאמרים 'מזרח מערב והאיש היהודי' ותוהו ובהו ורוח א-להים' שבפרי עץ הגן א'פרי עץ הגן ב | רמת גן | תשס
- יש דבר שיאמר ראה זה חדש כבר היה לעולמים - דברים במלאת שנה לפיגוע הטרור במגדלי התאומיםעלון שבות בוגרים יח | הר עציון | תשסג
- יש המון אוויר בעולםאביע 20 | עתניאל | תשעו
- ישרא"ל (יש שישים ריבוא אותיות לתורה) והאות הפרטית לתורהמעליות כד | מעלה אדומים | תשסד
- יתגדל ויתקדש שמיה רבהצהר ב | צהר | תשס
- כוח הדיבור באדםעלוני ממרא 122 | ניר | תשסט
- כי מוצאי מצא חייםאורות עציון לד | אור עציון | תשסה
- כיצד להאמין באלוקים? הצעה לאמונה מסוג אחרעלון שבות בוגרים טו | הר עציון | תשסב
- כישרון האמונההכי אתמר ד | איתמר | תשסט
- כלכלה ישראליתאביע 20 | עתניאל | תשעו
- כנגן המנגןקונטרס כג | שיח יצחק | תשע
- לה' הארץ ומלואה - משמעות גילוי בוזון היגס לאדם המאמיןמעשה חשב א | קורן | תשעה
- לחיות בצמוד לאין - מענה הרב שגר לאתגרי הפוסטמודרניזםתזה | אוניברסיטת בר אילן | תשעח
- לישועתך קויתי ה'מאורנו ח | מצפה יריחו | תשסט
- למהות עין הרעבלכתך בדרך כו | כרם ביבנה | תשסח
- לראות את האוראביע טו | עתניאל | תשעד
- לתיקונו של עולםצהר יא | צהר | תשסב
- לתקן עולם, כמו טטריסאביע טו | עתניאל | תשעד
- מבני בניו של אברהם אבינועלון שבות 162 | הר עציון | תשסג
- מגדל פורח באוויר - זהות יהודית בכתבי ר' צדוק הכהן מלובליןדוקטורט | בר אילן | תשעג
- מדוע נבראו בעלי חיים בעולםהכי אתמר ו | איתמר | תשעב
- מדרגות בקדושה - בניצני ארץ יא | מרכז הרב | תשנה
- מדרגות בקדושה - גניצני ארץ יב | מרכז הרב | תשנח
- מדרגות בקדושה - דניצני ארץ יג | מרכז הרב | תשנט
- מדרגות בקדושה - הניצני ארץ יד | מרכז הרב | תשסא
- מדרכי קדושי ישראל הקדמונים - על הקשר בין הסופים ליהודיםקונטרס כד | שיח יצחק | תשע
- מה בין "ניסיון" ל"ייסורים של אהבה"?מעליות כד | מעלה אדומים | תשסד
- מהפכת השכל והכונהשערים לחובת הלבבות | אשכולות, יפו | תשעד
- מושג הקדושה בכתבי הרמחל- קדושת החיים בעולם החומרוחי בהם- ספר זיכרון לר' דורון זיסרמן הי"ד | תשסג
- מותו של משה רבינועלון שבות 125 | הר עציון | תשמט
- מזרח, מערב והאיש היהודיפרי עץ הגן א | רמת גן | תשנח
- מחקר מחשבת ישראל והשיח הפוסט-מודרניצהר לג | צהר | תשסח
- מטרת הנבואה במקראאסיף ב | איגוד ישיבות ההסדר | תשעה
- מטרת עבודת ה והמצוות לארי זלאמת ואמונה | בית אל | תשעה
- מי אני ומה שמיקול ברמה כא | חיספין | תשסא
- מי מפחד מיראת המוות? תגובה לתגובהפרי עץ הגן ב | רמת גן | תשס
- מילים נרדפות - מציאות או דמיון?מאבני המקום יד | בית אל | תשסג
- מיתוס ואמת היסטורית (ידעיה הפניני, פוסט-מודרניות וההסטוריונים החדשים)צהר י | צהר | תשסב
- מלוא כל הארץ הלכה?פתיחתא יח | כפר בתיה | תשעא
- מנהיגות של סכךאורות עציון כא | אור עציון | תשנב
- מעבר ליש ולאיןעלון שבות 163 | הר עציון | תשסד
- מעבר לצלילים (על מוסיקה בעבודת ה')צהר לד | צהר | תשסט
- מעין עולם הבאפתוחי חותם ג | אורות שאול | תשסח
- מעלת הנבואה בכתבי הרב חרלפאסיף ו | איגוד ישיבות ההסדר | תשעט
- מפני מה ניתנה תורה לישראל? עיון בדרשתו של הבן איש חימעגלים ח | מעלה גלבוע | תשעג
- מצווה, סברא ורצון ה' (מתוך עיון בשיעור ואופן הפרשת תרומה)צהר ל | צהר | תשסז
- מצופיזיקה - או: דברים שלא יקרו בעולם הזהמאורנו יב | מצפה יריחו | תשעה
- מקום וזהות - פירוש לפרק ראשון מפרקי אבותספר היובל | קרני שומרון | תשס
- מתי יבא לידי ואקיימנואביע 14 | עתניאל | תשעג
- נבואה בעידן של גאולהמאורות אמנה ו | קרית שמונה | תשסב
- נבואה והשפעתהגולות י | עתניאל | תשסא
- נבואה כאפשרות ממשיתאביע 10 | עתניאל | תשעא
- נביאים כמשלימים את מצג התורהממעין מחולה יג | שדמות נריה | תשסח
- נרקיס מלך הישיבה - על דתיות נרקיסיסטית, נזקיה ודרכים להתרתהאביע 12 | עתניאל | תשעב
- סוגיית המוסר במסכת סנהדריןקול ברמה כג | חיספין | תשסה
- סוד הלבושיםמאורנו ט | מצפה יריחו | תשע
- סימפוניה לר נחמן מברסלבאביע יב | עתניאל | תשעב
- ספק סוגר, ספק פותח - איך לבנות על עולם הספק בניין יציבאביע טז | עתניאל | תשעד
- סתר המדרגהמאורנו ח | מצפה יריחו | תשסט
- עד אשר יצא מאפכם - האם רוח התורה מסתדרת עם תעשיית הבשר המודרניתאביע יז | עתניאל | תשעה
- עיונים במעמד המזוזה - בין מצוה לקמיעמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- עין רעה - דרך רעהממעין מחולה ו | שדמות נריה | תשנח
- עיתים נכסה עיתים נגלה - נשיאת ההפכים שבבגדיםפתיחתא ג | כפר בתיה | תשסד
- על אומנות של אמונה ואמונה של אומנותצהר לד | צהר | תשסט
- על בעית המתירנותאורות עציון כד | אור עציון | תשנד
- על דת ופוליטיקה בישראלמעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- על דת,חברה ונטיות הפוכותצהר כב | צהר | תשסה
- על האדם, על הדת ועל הרוח - תשובה לביקורת רציונאליסטיתמעגלים ד | מעלה גלבוע | תשסה
- על היופיניצני ארץ ט | מרכז הרב | תשנג
- על היחס הנפשי לשמירת הלכה - תגובה לאיל קלייןפתיחתא יד | כפר בתיה | תשסח
- על המוות ועל החייםפרי עץ הגן ב | רמת גן | תשס
- על המחאה החברתית כלכליתאביע 11 | עתניאל | תשעב
- על השיגעוןאביע 12 | עתניאל | תשעב
- על חיינו המסורים בידינו - מסע אל תודעת השליחותאביע 19 | עתניאל | תשעה
- על ליברליזם, פלורליזם ופוסט-מודרניזם (תשובה להשגה)צהר לה | צהר | תשסט
- על מות הסובייקט ולידתה של זהות חדשהאביע טז | עתניאל | תשעד
- על תיאוריית ההתפתחות במשנת הראיהאסיף ג | איגוד ישיבות ההסדר | תשעו
- עמלקמאורות אמנה ו | קרית שמונה | תשסב
- עניין הנדרים והשבועותמבית מדרשנו נדרים | מרכז הרב | תשסח
- עניינו של משיח בן יוסףגולות ח | עתניאל | תשס
- ערכה של עבודת ה' שלא לשמהמעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- פירורי עקידהעלון שבות 149 | הר עציון | תשנז
- פנה הדרה פנה זיוהעלון שבות 162 | הר עציון | תשסג
- פנטיות ופלורליזם בימי בית שנימעגלים ו | מעלה גלבוע | תשע
- צפית לישועה? קוי מחשבה על דרכי רכישת מניות במפעלו של א-ל. או: הקריאה לצרות אופקיםמאורנו ז | מצפה יריחו | תשסז
- קווים לדמותו של אלישע בן אבויהמעליות כב | מעלה אדומים | תשסא
- קוראים לזה אהבה ומחכים לבואהאביע 20 | עתניאל | תשעו
- קידוש ה'מעליות יג | מעלה אדומים | תשנג
- רגש, שכל ומה שביניהםממעין מחולה יב | שדמות נריה | תשסד
- רוח החיה באופנים - הזמנה לתורת הכרה מבית מדרשו של הראיה קוקאסיף ג | איגוד ישיבות ההסדר | תשעו
- ריחם של בגדיםאביע 21 | עתניאל | תשעו
- רק בלי ליצנות - תגובה למאמרו של דביר אוריאביע 19 | עתניאל | תשעה
- שב ואל תעשה?!קול ברמה כ | חיספין | תשנט
- שהאדם נברא בצלם א-לוהים זה הוא יסוד התורהאביע 21 | עתניאל | תשעו
- שיחות רבותינו ראשי הישיבה שליט"אעלון שבות 140-141 | הר עציון | תשנד
- שיטתו של רבי שמעון בר יוחאימאורנו ח | מצפה יריחו | תשסט
- שלא לשמה - קיום מצוות ועבודת ה' על מנת לקבל פרסשערים לגמרא פסחים | אורות שאול | תשעט
- שלום שלום ואין שלום - האמנם?קול ברמה כ | חיספין | תשנט
- שלושה רופאיםבפקדיך אשיחה א | ראש פינה | תשעה
- שלם וחציפרי עץ הגן ב | רמת גן | תשס
- שמחה במפלת הרשעיםאמת ואמונה | בית אל | תשעה
- שמחה לאשליות- היא שמחת אבדון (על אמנות ואמונה ועל האשליה שלהן)צהר לג | צהר | תשסח
- שמיטה בהר סיניעלוני ממרא 121 | ניר | תשסח
- שני יהודים - כמה דעותעלון שבות בוגרים טז | הר עציון | תשסב
- שש אגרותצהר י | צהר | תשסב
- שתיקתו של פילוסוף - תארי השלילה במשנת ריהל לאור כתבי הרב ברקוביץפתיחתא כ | כפר בתיה | תשעד
- תארי הבוראאמת ואמונה | בית אל | תשעה
- תבונה היא אושר - על חשיבותה של פילוסופיית ימי הבינייםאביע 11 | עתניאל | תשעב
- תהו ובהו ורוח א-להים - או פיזיקה על כורסת הפסיכולוגפרי עץ הגן א | רמת גן | תשנח
- תחיית המתיםמישרים ג | ירוחם | תשסד
- תיקון העולמות ושפיכות הדמים - עיון בשל״הגולות יב- אשרי האיש | עתניאל
- תכלית הבריאה וחובת האדםמישרים ו | ירוחם | תשעב
- תן דעתך שלא תחריב את עולמימעליות כד | מעלה אדומים | תשסד
- תפקיד הרב בעת חירום בקהילהצהר ל | צהר | תשסז
- תקלה לצדיקים - שיטות רבנו תם ורבינו יבק משפיראהכי אתמר ב | איתמר | תשסז
- תרגום וחיבור ספרי קודש בלע"זתחומין יז | צומ"ת | תשנז