- "אל תשלח ידך"- ביטול והמתקה בתהליך הגרותגולות ח | עתניאל | תשס
- "אני בצדק אחזה פניך" - מצות צדקה כקבלת פני השכינהאסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- "התביעות (המוסרית), יש להן יסוד" - מקומם של מוסר טבעי וערכים מוסריים במדרשי ההלכה ע"פ הרב קוקנתיבה ב | נתיבות | תשעב
- "ואהבת לרעך כמוך"עלון שבות 120 | הר עציון | תשמח
- "והעמר עשירית האיפה הוא"עלון שבות 147 | הר עציון | תשנו
- "יכול הרב לומר לעבד עשה עמי ואיני זנך״!! - לברור מוסר העבדותגולות ד | עתניאל | תשנו
- "למען תלך בדרך טובים" - על הפסיקה לפנים משורת הדין במשפט התורהמשפטי ארץ א - דין דיין ודיון | משפטי ארץ | תשסב
- "מחליפים פנים של חילוי בפנים של חולין": בין "הקודש הנייד" ל"קודש הנייח"מעגלים ז | מעלה גלבוע | תשעא
- "מקץ שבע שנים" (לסיכום שנת השמיטה תשס"א)צהר ט | צהר | תשסב
- "עגלה משלשת ועז משלשת ואיל משלש" - על שלושה טעמים במעשה הקרבנותמעלין בקודש כג | כולל בית הבחירה | תשעב
- "עשר נטיעות, ערבה וניסוך המים - הלכה למשה מסיני" - האמנם?!מעליות כג | מעלה אדומים | תשסב
- "רפאנו ה' ונרפא" - בידי אדם או בידי שמים?עלון שבות 122 | הר עציון | תשמח
- 'אל תקרי חרות אלא חירות' - תפיסת התורה כציווי וכטבעמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- 'הצו הקטגורי' בהלכה (בעקבות מאמריהם של הרב יואל פרידמן והרב מאיר נהוראי)צהר לא | צהר | תשסח
- אגדה מכוונת הלכהאסופות ו | נתיבות | תשעח
- אורח בעולם - על אורח חיים הלכתי ואתגריוקונטרס מ | שיח | תשפ
- אחרי המעשים יימשכו המעשים - לתפיסת ההלכה של הבעליבתיםפתיחתא יד | כפר בתיה | תשסח
- אחריות היחיד במצוות הציבוראמונת עתיך 118 | מכון התורה והארץ | תשעח
- אי ודאות נורמטיבית בהלכהתזה | האוניברסיטה העברית | תשעח
- איזהו מקומן של זבחים?מעלין בקודש ז | כולל בית הבחירה | תשסג
- אין למדים מן התפילות - האם ניתן לפסוק בהלכה ובמחשבה מתוך סדור התפילה?פתיחתא טו | כפר בתיה | תשסט
- אכן 'בשמים היא' - בהלכות מקדש וקודשיו. חריגותן המהותית של 'הלכות מקדש' - במשנתו ההלכתית של הראי"ה קוקמעלין בקודש טז | כולל בית הבחירה | תשסח
- אלו ואלו? שיקולים ומגמות בפרשנותם של רבי יהודה ורבי מאיר למחלוקות בית שמאי ובית הללמעגלים ז | מעלה גלבוע | תשעא
- אמונה והלכה בעולם המודרני: מפעליהם והגותם של ר' ישראל ובנו ר' ברוך יצחק ליפשיץדוקטורט | האוניברסיטה העברית | תשסח
- אמונה תודעה וזמןאביע 23 | עתניאל | תשעז
- אמונות והלכות (תגובה לתגובות על מאמרו של נדב שנרב, צהר כה)צהר כז | צהר | תשסז
- אמונת חכמים - מה היא?מעליות יז | מעלה אדומים | תשנו
- אמונת עתיך - חוסן ישועותמשפטי ארץ א - דין דיין ודיון | משפטי ארץ | תשסב
- ארבע אמות של אדם קונות לוגולות ח | עתניאל | תשס
- בין 'דרך המלך' ל'תורת המלך' - מעמדם הדתי של בני נח ומצוותיהם בהלכה ובהגות היהודיתנתיבה ב | נתיבות | תשעב
- בין אמונה להלכה - היחס לקודמיםמעגלים ב | מעלה גלבוע | תשנט
- בין אמיתתה של תורה לבין צרכי שעהשיר למעלות ג | מעלות | תשסא
- בין הטריטוריה שלי לטריטוריה של הזולתמישרים ו | ירוחם | תשעב
- בין קרבן לויתורעלון שבות 174 | הר עציון | תשעב
- בירור בעניין מחלוקות וספקות בדברי תורהאורות עציון לא | אור עציון | תשס
- בעניין חשיבות אמירת לשם ייחודאמת ואמונה | בית אל | תשעה
- ברית המילה וארץ ישראלגולות ד | עתניאל | תשנו
- גבול סמכותם של הסנהדריןקול ברמה יט | חיספין | תשנח
- גישות שונות במהות המצוותשיר למעלות ה | מעלות | תשסו
- גישתו של הרב פרופ' אליעזר ברקוביץ לתורה שבעל פהנתיבה ב | נתיבות | תשעב
- גרות, יציאת מצרים והמועדיםגולות ח | עתניאל | תשס
- דברי א-להים חיים - שניות מובנת בחשיבה ההלכתיתאביע יח | עתניאל | תשעה
- דברי א-להים חיים, חלק באביע 19 | עתניאל | תשעה
- דיבר הכתוב כנגד היצר| תשסח
- דין רציעה בעבד עבריאסופות א - קידושין | נתיבות | תשע
- דין שמיםתורת החיים א | תורת החיים | תשעב
- דף חדש בלימוד הגמראאסיף א | תשעד
- דקדוקיה ופרטותיה מסיני?עלון שבות בוגרים כב | הר עציון
- דרכה של תורהמעליות | מעלה אדומים | תשמח
- דרכה של תורהמעליות ז | מעלה אדומים | תשמו
- דרשות הפסוקים - בין הלכה לאגדהמאבני המקום יד | בית אל | תשסג
- האם ניתן לסמוך על יחיד בשעת הדחקתורת החיים א | תורת החיים | תשעב
- האמת המורחבת והשפעתה על שיטת הרב אהרן ליכטנשטייןצהר מ | צהר | תשעו
- הבטה בגישות חזל למחלקותיהםשיר למעלות ד | מעלות | תשסב
- הגדרת בעלי חיים כגידולי קרקעגולות ט | עתניאל | תשס
- הגיור - חזון ומציאותצהר מג | צהר | תשעט
- הדוקטרינה של זכויות הפרט: האמנם אש זרה?עלון שבות בוגרים יג | הר עציון | תשנט
- הדים דרשניים מהמאה ה- 16 לוויכוח מטא-הלכתיאסיף ב | איגוד ישיבות ההסדר | תשעה
- הדם מן האדמהאביע 10 | עתניאל | תשעא
- ההלכה והעצמהעלון שבות 147 | הר עציון | תשנו
- הזהו האדם? תגובה להאם עוד אנשים אנחנואביע 21 | עתניאל | תשעו
- החופה- מגלות לגאולהצהר כ | צהר | תשסה
- החוק והמוסר הטבעיצהר ב | צהר | תשס
- החרוב המים ובת הקול - על שימוש בכוחות על טבעיים בעולמם של חכמיםאביע יח | עתניאל | תשעה
- היהודי והמצוותניצני ארץ יג | מרכז הרב | תשנט
- היחס בין מוסר וחוק בהלכה ובחסידותפרי עץ הגן ב | רמת גן | תשס
- הכבוד בראי המחשבהממעין מחולה ט | שדמות מחולה | תשס
- הכרה דתית, דחפים אנושיים וקיום מצוות - עיונים בשאלת הכוונה הדתית במצוות שבין אדם לחברומעליות יז | מעלה אדומים | תשנו
- הלכה בחברה משתנהצהר יב | צהר | תשסג
- הלכה ואגדה (תשובה לתגובתו של הרב משה מסטבאום)צהר כז | צהר | תשסז
- הלכה ומציאותגולות י | עתניאל | תשסא
- הלכה, לוגיקה ופשוטו של מקרא בביאור הרלבג לתורהמעליות כט | מעלה אדומים | תשסט
- הלכות ציטוטקונטרס מ | שיח | תשפ
- הלכתא למשיחא (על פסיקת ההלכה בעניינים שאינם נוגעים למעשה)צהר כז | צהר | תשסז
- המוטיבציה לשינויים בהלכהעלון שבות בוגרים טו | הר עציון | תשסב
- המחלוקות שבתלמוד - תגובה למאמרו של הרב שלמה רוזנפלדממעין מחולה יב | שדמות נריה | תשסד
- המחלוקות שבתלמוד - תגובה לתשובהממעין מחולה יב | שדמות נריה | תשסד
- המשפט לא-להים או נטיית הצדק הטבעי - לאופיים של הדין והדייןפתוחי חותם ה | אורות שאול | תשסט
- הנזירות במשנת הרמב"םמעליות יד | מעלה אדומים | תשנד
- הסבר הפטורים של אבות הנזיקיןעלון שבות 137 | הר עציון | תשנב
- הערהעלון שבות 149 | הר עציון | תשנז
- הערות הרמבן - שבע מצוות בני נחישלח שרשיו | תשעח
- הצורך בפרסומי מילתא להלכות מחודשותעלון שבות 130 | הר עציון | תשנא
- הקשר בין אגדה והלכהניצני ארץ יח | מרכז הרב | תשעג
- הקשר בין שבת למשכןמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- הרהורים על קדושת הזמןפתיחתא יב | כפר בתיה | תשסז
- השבת- מילת הזמןצהר יא | צהר | תשסב
- השורש האחד עשר - על היחס בין החלקים לשלםישלח שרשיו | תשעח
- השורש הארבעה עשר - עונשים ומשמעותםישלח שרשיו | תשעח
- השורש החמישי - למהותם של טעמי המצוותישלח שרשיו | תשעח
- השורש העשירי - מעמדו ההלכתי של הכשר מצוהישלח שרשיו | תשעח
- השורש הראשון - מבט על החלוקה בין דאורייתא לדרבנןישלח שרשיו | תשעח
- השורש הרביעי - למשמעותם של הציוויים הכולליםישלח שרשיו | תשעח
- השורש השביעי - על רציונליזם ואמפיריציזם פרשניישלח שרשיו | תשעח
- השורש השישי - ההבדל בין לאוין לעשיןישלח שרשיו | תשעח
- השורש השלושה עשר - טיבם של צירי הזמן המעגלייםישלח שרשיו | תשעח
- השורש השלישי - למהותו של הזמן בהלכה ובכללישלח שרשיו | תשעח
- השורש השמיני - על משמעותו והגדרתו של ציוויישלח שרשיו | תשעח
- השורש השני - מבט כללי על מהותו ותוקפו של מדרש ההלכהישלח שרשיו | תשעח
- השורש השנים עשר - שיטתיות ומהות בספר המצוותישלח שרשיו | תשעח
- השורש התשיעי - כפילות של ציוויםישלח שרשיו | תשעח
- השורש התשיעי - לאו שבכללות ומצוות העטופותישלח שרשיו | תשעח
- השמיטה כמפגישה עם כל התורה כולהאורות עציון יב | אור עציון | תשמז
- השקולבלכתך בדרך כ | כרם ביבנה | תשסג
- השתדלות בקיום המצוותצהר לט | צהר | תשעו
- השתלשלות הפסיקההכי אתמר ה | איתמר | תשעא
- התורה והחושיםצהר ו | צהר | תשסא
- התנגשות בין מצוות שבין אדם לחברו ומצוות שבין אדם למקוםמישרים ו | ירוחם | תשעב
- התפילה במשנת הגרי"ד סולובייצ'יק זצ"לעלון שבות 149 | הר עציון | תשנז
- התשובה המעשית בימינו - הלכה ומחשבהצהר מג | צהר | תשעט
- ואף על פי כן - ימשכו הלבבות (תגובה להערת המערכתפתיחתא יד | כפר בתיה | תשסח
- ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ - טומאת המת והאבלותאסיף ג | איגוד ישיבות ההסדר | תשעו
- והיו לאחדים בידיך - החיבור הרוחני בין הנבואה האגדה והקבלה ובין ההלכה במשנת הראיה קוקאסיף ג | איגוד ישיבות ההסדר | תשעו
- והנה טוב מאד - העלאת הגוף במשנת הגריד סולובייצ'יקעלון שבות 149 | הר עציון | תשנז
- וחיי עולם נטע בתוכנומאורנו ז | מצפה יריחו | תשסז
- וחסרון לא יוכל להמנותקונטרס כ | שיח | תשסח
- ויצו ה' א-לקים על האדם - האדם כמצווהעלון שבות בוגרים יז | הר עציון | תשסג
- ולמרות כל האידיאולוגיות - עיון תיאולוגי בסיפור של אתגר קרתעלון שבות בוגרים יט | הר עציון | תשסד
- זאת הפעם עצם מעצמי - לסוגיית ריבוי הנשיםמישרים ד | ירוחם | תשסו
- זובח לאלהים יחרם - בלתי לה' לבדואורות עציון כב - כג | אור עציון | תשנג
- זכין לדור הבא? מקומו של מושג זכויות הילד בפסיקה ההלכתית אז והיוםפתיחתא כ | כפר בתיה | תשעד
- חיובים שאינם מצוות - ביטוי לשלמות קדם מצוותיתניצני ארץ יב | מרכז הרב | תשנח
- חירות, שוויון, תורה - תגובה למאמרו של יותם משה הלפריןאביע יח | עתניאל | תשעה
- חכמה, בינה ודעת (על דיאלקטיקה של לימוד תורה ומחקר אקדמי)צהר לה | צהר | תשסט
- טעם חקת התורהמישרים א | ירוחם | תשסב
- טעמי המצוות במורה הנבוכים ויחסם לשאר כתבי הרמב"ם (עיון בטעמי מצוות שילוח הקן)צהר כב | צהר | תשסה
- טעמי המצוות והחקירה בהםפניני הראיה | תשסח
- טעמי מצוותמאבני המקום ז | בית אל | תשנג
- יחס ההלכה למשפט הבין לאומי: ניתוח הפסיקה וניתוח תהליכידוקטורט | אוניברסיטת תל אביב | תשעא
- יחסם של בית שמאי ובית הלל למצוות קידושיןמעליות כא | מעלה אדומים | תשנט
- יישום דיני התורה במשפט האזרחיאמונת עתיך 117 | מכון התורה והארץ | תשעח
- ימים קדושים, מועדים טובים, זמנים חדשיםמעליות טז | מעלה אדומים | תשנה
- יציאה מהכללים - עיון במשנתו של ר' מרדכי יוסף ליינער, בעל "מי השילוח"פתוחי חותם ד | אורות שאול | תשסט
- ישקני מנשיקות פיהו - קצת בעניין הקודיפיקציה של ההלכהקונטרס לד | שיח יצחק | תשעד
- כאופקים המתחלפים להולך בדרך רחוקה - כוונות התורה וההתפתחות המוסריתמעגלים ט - מעגלי תורה ומוסר | מעלה גלבוע | תשעז
- כבוד אב ואם - בין אדם לחברו או בין אדם למקוםגולות יג | עתניאל | תשסד
- כבוד הבריות - עיון רב-תחומי בסוגיה תלמודיתתזה | בן גוריון | תשע
- כבוד ועונג בנר שבתמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- כדין וכדין - האם יש שיטה נכונה ולא נכונה במחלוקתאורות עציון לא | אור עציון | תשס
- כוחו ומגבלותיו של הביטול ברובמעליות כא | מעלה אדומים | תשנט
- כוחו של מנהג בישראלמאבני המקום ט | בית אל | תשנה
- כיצד מהדרין? (על חומרות והידורי כשרות)צהר יז | צהר | תשסד
- כיצד מכריעין - על תרבות המחלוקת וההכרעה בישראלאסיף ג | איגוד ישיבות ההסדר | תשעו
- כיצד נרגיש את השביעית לעתידאורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- כיצד קובעים מהי משנה? (תגובה למאמרו של הרב יובל שרלו)צהר לד | צהר | תשסט
- כל הקהל כאחד - מוטיב פסיקה חברתי-דתימעגלים ט - מעגלי תורה ומוסר | מעלה גלבוע | תשעז
- כל השערים ננעלים? קריאה חדשה בסיפור תנורו של עכנאיאסופות ד | נתיבות | תשעג
- כללי מניית המצוות של הרמבם - במקום הקדמהישלח שרשיו | תשעח
- כפרת השעיר הפנימימעלין בקודש כ | כולל בית הבחירה | תשע
- כשרות ממלכתית - עקרונות ומדיניות הלכתייםצהר לח | צהר | תשעה
- לא אבדה תקוותנו (חוק פרה אדומה וטעם הקרבנות הנשרפים מחוץ למחנה)צהר יט | צהר | תשסד
- לא בשמים היאפרי עץ הגן א | רמת גן | תשנח
- לא הכל הלכהעלון שבות בוגרים יג | הר עציון | תשנט
- לא נתנה תורה למלאכי השרת - יריית הפתיחה או אקורד הסיום. בדיקת חמץ כמקרה מבחןפתיחתא יח | כפר בתיה | תשעא
- לדרכם של אביי ורבאשיר למעלות א | מעלות | תשנח
- להיות נזיראביע 9 | עתניאל | תשעא
- לימוד תורה - השכחה והמחלוקתספר היובל | קרני שומרון | תשס
- למה התרועה ביום הזה? (זכרון התרועה בשבת במקדש ובמדינה)צהר טז | צהר | תשסג
- למהותן של החקירות העיוניותמישרים ג | ירוחם | תשסד
- למשמעותם הערכית של דיני אונס ומפתהעלון שבות בוגרים יד | הר עציון | תשסא
- לקראת כלה (החופה, הלכותיה והליכותיה)צהר כ | צהר | תשסה
- לשאלת תפישתה הכלכלית של התורהצהר יב | צהר | תשסג
- מ"החרם תחרימם" ל"אין מוכרין" - מלחמה זעירה באלילותפתוחי חותם ב | אורות שאול | תשסו
- מבוא - הכרעה בענייני אמונות ודעותאמת ואמונה | בית אל | תשעה
- מבוא לתורת המשפט: בין משפט וצדק אלוקי לצדק אנושיאסיף ה | איגוד ישיבות ההסדר | תשעח
- מדוע נצטווינו על העריותמישרים ד | ירוחם | תשסו
- מה אומרים בבית האבלצהר יא | צהר | תשסב
- מודה במקצת - פרק בלימוד זכות - מתורתם של רבה בר נחמני ורבי נחמן מברסלבפתיחתא טז | כפר בתיה | תשע
- מומחיותו של פוסק ההלכה כמעריך מציאותצהר ז | צהר | תשסא
- מוסר אנושי וצו אלקי במשנת הרב - מצוות הצדקה במשנת הרבמאבני המקום יא | בית אל | תשס
- מושג יחסי או מוחלטבלכתך בדרך כא | כרם ביבנה | תשסג
- מחיית עמלק - השאלה המוסריתקול ברמה כ | חיספין | תשנט
- מחלוקות בהתהוותןמעגלים ו | מעלה גלבוע | תשע
- מחקר מחשבת ישראל והשיח הפוסט-מודרניצהר לג | צהר | תשסח
- מחשבת ההלכה במצוות חג הסוכות (א)עלון שבות 142 | הר עציון | תשנה
- מחשבת ההלכה במצוות חג הסוכות (ב)עלון שבות 145 | הר עציון | תשנה
- מחשבת ההלכה של הרב סולובייצ'יקאסיף ב | איגוד ישיבות ההסדר | תשעה
- מטקס לביטוי עצמי ובחזרה - חזרת הש"ץ בהיבט הלכתיפתוחי חותם ה | אורות שאול | תשע
- מטרתן וטעמיהן של המצוות- שיטות הכוזרי והרמב"םצהר ג | צהר | תשס
- מי יתן טהור מטמא (על טעמה של טומאה)צהר טו | צהר | תשסג
- מידות החכם ואישיותו כגורמים להכרעה הלכתית כמותוצהר מג | צהר | תשעט
- מידת סדום מוסר והלכהאמונת עתיך 116 | מכון התורה והארץ | תשעז
- מלוא כל הארץ הלכה?פתיחתא יח | כפר בתיה | תשעא
- מנקיות דעת להלכה רווחתעלון שבות 133 | הר עציון | תשנא
- מסיני ועד ימינומסיני ועד ימינו | תשפ
- מעמד הסכמת הציבור בהלכהצהר מג | צהר | תשעט
- מעמדו של יחיד בתוך ציבור- על פי המושג "קבוע" בדיני תערובותצהר ג | צהר | תשס
- מעשה יעל ועבירה לשמהממעין ח | שדמות נריה | תשנט
- מצוות בטלות לעתיד לבאשיר למעלות ג | מעלות | תשסא
- מצוות שבין אדם לחבירוצהר לב | צהר | תשסח
- מצוות תפילין- אורייתא, ישראל וקודשא בריך הוא, חד הםגולות י | עתניאל | תשסא
- משמעותם של מנהגי חופה (א)צהר ט | צהר | תשסב
- משמעותם של מנהגי חופה (ב)צהר י | צהר | תשסב
- משנה לא זזה ממקומה (תשובה לרב אריה כ"ץ)צהר לד | צהר | תשסט
- משנת הרמב"ן והשפעתה על הפסיקה ההלכתיתצהר לג | צהר | תשסח
- משפט בעלי חיים - טבע ובחירה בעולם החישיר למעלות א | מעלות | תשנח
- נאמנות להלכה בזמן הזהמעגלים י | מעלה גלבוע | תשעז
- סברות פשוטות וסברות מורכבותאסיף ב | איגוד ישיבות ההסדר | תשעה
- סדר הדין האזרחי - בין מהות לפרוצדורה במשפט העברי ובמשפט הכללידוקטורט | אוניברסיטת בר אילן | תשעד
- סוגיית המוסר במסכת סנהדריןקול ברמה כג | חיספין | תשסה
- סוכה ותפיליןעלון שבות 173 | הר עציון | תשע
- סוף לסיפור - על ההלכה כתוצאה של סיפורקונטרס לד | שיח יצחק | תשעד
- סיווג מצוות לאור תפקידי האדם בבראשית פרק א' וב'עלון שבות 146 | הר עציון | תשנו
- סימן ועקבה - על טעמי המצוות והאי מובן שלהן כדיאלוג כפול פנים עם א-לוהיםקונטרס לד | שיח יצחק | תשעד
- סמכות סנהדרין - התורה ופרשנות חזל אתיקה ומשפטפתיחתא יז | כפר בתיה | תשע
- עבירה לשם שמיםמעליות כא | מעלה אדומים | תשנט
- עולמה המחשבתי של ההפלאהעלון שבות בוגרים יד | הר עציון | תשסא
- עוסק במצווה פטור מהמצווה - גישה רוחנית וארגונית בעבודת ה'פתיחתא יב | כפר בתיה | תשסז
- עיון במקומה של תורת הנסתר בפסיקת הלכהפתוחי חותם ד | אורות שאול | תשסט
- עיון במשנת חסידים (בעניין הסגרת יהודי לאויב במקום פיקוח נפש)עלון שבות 150 | הר עציון | תשנח
- עיונים במעמד המזוזה - בין מצוה לקמיעמעליות יט | מעלה אדומים | תשנז
- על בגדי הכהונה ביום הכיפורים (יישום מעשי של הדיון בדרכי הדרש)צהר טז | צהר | תשסג
- על החיים ועל המוותעלון שבות 158 | הר עציון | תשסא
- על היחס הנפשי לשמירת הלכה - תגובה לאיל קלייןפתיחתא יד | כפר בתיה | תשסח
- על השבת, החגים והעולם המודרניצהר לב | צהר | תשסח
- על מה (ולמה) בדין עשה דוחה לא תעשהמישרים ב | ירוחם | תשסג
- על ריחות ורוחותאסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- עם הארץ בהלכה ובאגדהשערים לגמרא - בבא בתרא ומכות | כפר בתיה | תשעח
- ענישה תכליתית במשפט העבריעלון שבות 145 | הר עציון | תשנה
- עקרונות טלאולוגיים בפסיקת הלכה לאור מחשבת ההלכה של הרב ברקוביץצהר לח | צהר | תשעה
- ערוב נגלה ונסתר (לבירור שיטתם של החתם- סופר והרצי"ה)צהר י | צהר | תשסב
- עריכה ומשמעות בפרק השמיני במסכת בבא קמא (פרק החובל) בתלמוד הבבלידוקטורט | אוניברסיטת בר אילן | תשעד
- עשה לך רבאמונת עתיך 108 | מכון התורה והארץ | תשעה
- פסיקתו של הרב עובדיה יוסף לנוכח תמורות הזמןדוקטורט | בר אילן | תשסד
- פעולה נמשכתאסיף א | תשעד
- פרשיות השבת אבידה במקראגולות יג | עתניאל | תשסד
- פרשנות, תורת משפט ומטפיסיקה במשנתו של הרב יוסף לייב בלוךדוקטורט | בר אילן | תשעט
- פרשת קרבנות היחיד - מבוא לעבודת ה'מעלין בקודש כב | כולל בית הבחירה | תשעא
- פשרה: בין איסור למצווה - עיון בסוגיית הפשרהפתיחתא טו | כפר בתיה | תשסט
- פתרונות הלכ-טכנולוגיים: קולא הכרחית או חומרא יתרה?מעגלים ח | מעלה גלבוע | תשעג
- צדקה במקראגולות יג | עתניאל | תשסד
- קביעת וקביעות תפילת הקבעפתוחי חותם ד | אורות שאול | תשסט
- קדושת הב(ר)ית - ביתיות והלכה בעקבות לוינסקונטרס לג | שיח יצחק | תשעג
- קווים למשנתו המשפטית של הרב משה אביגדור עמיאלדוקטורט | אוניברסיטת בר אילן | תשעה
- קידוש ה'מעליות יג | מעלה אדומים | תשנג
- קיום מצוות קודם מתן תורהכתלנו יב | הכותל | תשמז
- קיום מצוות שביעיתלשעה ולדורות | תשעב
- קרבן אשם תלוי וחומרתו המיוחדתמעלין בקודש טו | כולל בית הבחירה | תשסח
- קריאת שמע - דינמיקה הלכתיתעלון שבות 169 | הר עציון | תשסח
- ראשיתם של כללי הפסיקהכתלנו יג | הכותל | תשן
- רבי שמעון ורבי יהודה - בין אידיאל לריאליהקול ברמה כח | הגולן | תשעו
- רבניות אורתודוקסיות ומורות הלכה: בין הזמני לנצחיצהר מג | צהר | תשעט
- רוח הקודש וקביעת הלכהמאורות אמנה ז | קרית שמונה | תשסד
- רשות להחמירפתוחי חותם ד | אורות שאול | תשסט
- שבעים פנים לשבת- פרשיות השבת בתורהגולות ט | עתניאל | תשס
- שבעים פנים לתורה - ריבוי הדעות והמחלוקותממעין נריה יא | שדמות מחולה | תשסב
- שבעים פנים לתורה - תשובה לתגובהממעין מחולה יב | שדמות נריה | תשסד
- שבעים פנים לתורה בממעין מחולה יג | שדמות נריה | תשסח
- שורש המחויבות לקיים את התורהניצני ארץ יג | מרכז הרב | תשנט
- שורש מחלוקות בית שמאי ובית הללגולות ד | עתניאל | תשנו
- שיבוש ושחזור פיזור ובירורמעגלים ו | מעלה גלבוע | תשע
- שימור דעות בהלכהעלון שבות 176 | הר עציון | תשעה
- שימוש נאות בשפה פורמלית לקבלת החלטות הלכתיותמעגלים ה | מעלה גלבוע | תשסז
- שלא לדחוק את הקץ במשנת מרן הראיה קוק זצלהכי אתמר ד | איתמר | תשסט
- שם ומקרה - דין ומציאותקול ברמה ד | חיספין | תשן
- שני יהודים - כמה דעותעלון שבות בוגרים טז | הר עציון | תשסב
- שני מרכיבים בתפילה - עיון בדברי הגרי"ד סולובייצ'יקמעליות כא | מעלה אדומים | תשנט
- שפה הלכתית חדשה-עתיקהקונטרס מ | שיח | תשפ
- שפה הסכמית ושפה טבעיתעלון שבות 167 | הר עציון | תשסז
- שתוק כך עלה במחשבה לפני - ניתוח סיפור עליית משה למרוםקונטרס לד | שיח יצחק | תשעד
- תביעת "אשה סוטה"עלון שבות 142 | הר עציון | תשנה
- תוקף מצוות דרבנן , בל תוסיף, מחלוקות חז"לניצני ארץ יח | מרכז הרב | תשעג
- תורה לבני אדם - על דרכו ההלכתית של ר' יחיאל-מיכל אפשטיין בספרו 'ערוך השולחן'נתיבה ב | נתיבות | תשעב
- תורה שבכתב ותורה שבעל פההאוצר טז | תשעח
- תורה שבעל פה - קונפליקט מתוכנן בין א-לוהים לאדם. עיון מחודש בסיפור תנורו של עכנאיאסופות ד | נתיבות | תשעג
- תורת אברהם - דרך ה' והמוסר הטבעי כהשלמה למצוותצהר לח | צהר | תשעה
- תורת המשפט האזרחי במשנת הרמבםאמונת עתיך 120 | מכון התורה והארץ | תשעח
- תורת הקוואנטים וסוגיות הלכתיותאסיף ג | איגוד ישיבות ההסדר | תשעו
- תיקון מקומו של האדם מאפשר את שמיעת הקול הפנימי - מבוא למסכת בבא בתראאסופות ב - בבא בתרא | נתיבות | תשעב
- תנורו של עכנאי - בין 'בת קול' ל'רואים את הקולות'אסופות ד | נתיבות | תשעג
- תפיסת הגיור הציונית דתית - עיון במשנת הרב שאול ישראליצהר לט | צהר | תשעו
- תשובה, זמן והסטוריה במשנתו של הגריד סולובייצ'יקצהר ח | צהר | תשסב