- אהללה שם אלקים בשיר - שיר של יוםעלון שבות 116 | הר עציון | תשמז
- איסור הבאת חולין לעזרהעלון שבות 121 | הר עציון | תשמח
- אכילת קטן בקודשי קודשיםמעלין בקודש ז | כולל בית הבחירה | תשסג
- אמצעי ומטרה בעבודות הזבחמעלין בקודש כו | כולל בית הבחירה | תשעג
- ביסוד דין מחשבת שלא לשמההאוצר יח | תשעח
- בעניין מחשבה ודיבור בקדשיםמאמר הזבח | הר עציון, הכולל הגבוה | תשע
- בעניין מעמד שחיטה כעבודהמאמר הזבח | הר עציון | תשע
- בעניין ניסוך המים והמנסכם בחוץניצני ארץ יז | מרכז הרב | תשעב
- בעניין סכין מכלי השרת לשחיטהמאמר הזבח | הר עציון | תשע
- בעניין ראיית פתח ההיכל בזמן הזיית דם פרה אדומהמעלין בקודש ט | כולל בית הבחירה | תשסה
- ברית מלחאורות עציון טז | אור עציון | תשמט
- ברית מלח - מליחת הקרבנותמעלין בקודש ט | כולל בית הבחירה | תשסה
- ברכה על אכילת שלמיםמאמר הזבח | הר עציון | תשע
- ברכת ההודאה בתפילת הכוהנים במקדש - מניין?מעלין בקודש יא | כולל בית הבחירה | תשסו
- גדרי מצוות שירת הלוייםמעלין בקודש כה | כולל בית הבחירה | תשעג
- דין כל העומד ליזרק כזרוק דמיעלון שבות 112 | הר עציון | תשמה
- דין פיגול בפשוטו של מקרא ובמדרש ההלכהמאמר הזבח | הר עציון | תשע
- דקה מן הדקהכתלנו טו | הכותל | תשנד
- האם כהן מרכיב משקפיים מותר בעבודה במקדשחבל נחלתו ח | תשסט
- האם נדרש כוהן מיוחס לחידוש העבודה במקדשמעלין בקודש כו | כולל בית הבחירה | תשעג
- הדלקת נרות שבמקדשמעליות ו | מעלה אדומים | תשמה
- ההיבט הכלכלי של קרבנות היחיד והיערכותה של ירושלים כעיר מקדשמעלין בקודש כג | כולל בית הבחירה | תשעב
- הכיור ומצוות קידוש ידיים ורגלים - מחשבה ומעשהמעלין בקודש ז | כולל בית הבחירה | תשסג
- הכנת המנחות על ידי נשיםאמונת עתיך 103 | מכון התורה והארץ | תשעד
- המזבח מקדש את הראוי לומעלין בקודש כו | כולל בית הבחירה | תשעג
- הנגינה במקדשמעלין בקודש כט | כולל בית הבחירה | תשעה
- העבודה במקדש תתחדש על ידי כהני חזקה - תגובה למאמר הביקורת של הרב אפשטייןמעלין בקודש כז | כולל בית הבחירה | תשעד
- הערל - בין טומאה לזרותמאמר הזבח | הר עציון | תשע
- הפיסמעלין בקודש י | כולל בית הבחירה | תשסה
- הקטורת, נדב ואביהוא ויום הכיפוריםעלון שבות 158 | הר עציון | תשסא
- הקרבה בלא בית - זכות שהיא חובההאוצר יח | תשעח
- השומרים והשוערים - הערה במצוות שמירת המקדשמעלין בקודש ו | כולל בית הבחירה | תשסב
- התחייבות בקרבן בזמן הזההאוצר יח | תשעח
- והשתחוו לה' בהר הקודש - למקומה של ההשתחוויה במקדשמעלין בקודש ה | כולל בית הבחירה | תשסב
- חינוך כהן גדול - מלכות ושליחותעלון שבות 150 | הר עציון | תשנח
- יאירו שבעת הנרותפרי עץ הגן ג | רמת גן | תשסב
- כהן שאינו שומר תורה ומצוות בעבודת המקדשמעלין בקודש כא | כולל בית הבחירה | תשעא
- כהנים בני אהרןעלון שבות 150 | הר עציון | תשנח
- כוהני חזקה אינם רשאים לעבוד במקדש - תגובה למאמרו של הרב ישראל אריאלמעלין בקודש כז | כולל בית הבחירה | תשעד
- כיסוי ראש במקדשמעלין בקודש יח | כולל בית הבחירה | תשסט
- כלי נגינה בעבודת בית המקדשלשעה ולדורות | תשעב
- כניסה לעזרה בכיסא גלגליםאמונת עתיך 101 | מכון התורה והארץ | תשעד
- כניסה לעזרה בכיסא גלגלים - תגובהאמונת עתיך 102 | מכון התורה והארץ | תשעד
- כסף למקדש מנלןמעלין בקודש כז | כולל בית הבחירה | תשעד
- כשרות עבודת הקרבנות בהיכלמעלין בקודש כ | כולל בית הבחירה | תשע
- לאיסור שאור בקורבנות ובפסחאורות עציון ה | אור עציון | תשמד
- להעלות נר תמידעלון שבות 113 | הר עציון | תשמו
- מה לחולין בעזרהמעלין בקודש כז | כולל בית הבחירה | תשעד
- מחשבה ודיבור בקודשיםמעלין בקודש כח | כולל בית הבחירה | תשעד
- ממקדש למדרש. תיאורי המקדש במשנה: היסטוריה עריכה ומשמעותדוקטורט | אוניברסיטת בר אילן | תשעח
- מצוות הדלקת המנורה במקדשמעלין בקודש כח | כולל בית הבחירה | תשעד
- מצוות מלח בקרבנותמעלין בקודש יח | כולל בית הבחירה | תשסט
- מצוות שמירה במקדשעלון שבות 118 | הר עציון | תשמז
- מצוות שמירה במקדשאורות עציון ט | אור עציון | תשמו
- מצוות תרומת הדשןגולות ה | עתניאל | תשנז
- מצוות תרומת הדשן ביום הכפוריםגולות ה | עתניאל | תשנז
- ניסוך המים - ממי מעיין דווקא?מעלין בקודש טז | כולל בית הבחירה | תשסח
- סדר המערכה במקדש ובתפילהמעלין בקודש יט | כולל בית הבחירה | תשע
- סמיכה בקודשיםמעלין בקודש ה | כולל בית הבחירה | תשסב
- סמיכת קטןמעלין בקודש יא | כולל בית הבחירה | תשסו
- עבודת ההולכה - אמצעי או מטרהמעלין בקודש כב | כולל בית הבחירה | תשעא
- עבודת הלוי בעל כרחומעלין בקודש כ | כולל בית הבחירה | תשע
- עבודת כהן בחור בבית המקדשמעלין בקודש יא | כולל בית הבחירה | תשסו
- עוד על כניסת נכה בכיסא גלגלים לעזרהאמונת עתיך 102 | מכון התורה והארץ | תשעד
- עומד על גבי כליםמעלין בקודש יב | כולל בית הבחירה | תשסו
- עיקרו של מזבחמעלין בקודש כג | כולל בית הבחירה | תשעב
- על כשרותם של הכהנים שבזמן הזה לעבודת המקדשמעלין בקודש | כולל בית הבחירה | תשסד
- ערכה של מחצית השקלמעלין בקודש כז | כולל בית הבחירה | תשעד
- פיגול - מהותו, כלליו ופרטיומעלין בקודש לב | כולל בית הבחירה | תשעו
- פסול ערל בקודשים ובתרומהמעלין בקודש כט | כולל בית הבחירה | תשעה
- פרשיות הסמיכהמעליות ה | מעלה אדומים | תשמד
- פתיחת שערי ההיכל ומשמעותהמעלין בקודש כב | כולל בית הבחירה | תשעא
- קדשי עכו"םמאמר הזבח | הר עציון | תשע
- ריצוי ציץ ביום הכיפורים ועל ידי כהן משוח מלחמהמעלין בקודש לא | כולל בית הבחירה | תשעו
- שחיטה בקודשיםמעלין בקודש ו | כולל בית הבחירה | תשסב
- שחיטה והעלאה בחוץ ומה שביניהןמעלין בקודש כט | כולל בית הבחירה | תשעה
- שחיטת צפון - גדרה ומשמעותהמעלין בקודש כא | כולל בית הבחירה | תשעא
- שיטת הרמבם בדין מותר הפסח קרב שלמיםאורות עציון כב - כג | אור עציון | תשנג
- שלמות הגוף - יחס התורה לבעלי מוגבלויותקול ברמה כח | הגולן | תשעו
- תגובה למאמר "ניסוך המים - ממי מעיין דווקא?" מאת יובל דרך, גיליון ט"זמעלין בקודש יז | כולל בית הבחירה | תשסט
- תגובה למאמרו של חובב יחיאלי 'הפיס'מעלין בקודש יא | כולל בית הבחירה | תשסו
- תגובה לתגובותאמונת עתיך 102 | מכון התורה והארץ | תשעד
- תרומת הדשן ביום הכפורים - מאמר תגובה למאמרו של הרב רא"םגולות ה | עתניאל | תשנז