- "זה לא נהנה וזה חסר"מעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- אדם המזיק באונסמעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- אדם מועד לעולםמעגלים ב | מעלה גלבוע | תשנט
- אדם מועד לעולם - יסוד גדרי אדם המזיקממעין מחולה ח | שדמות נריה | תשנט
- אשו משום חציו או ממונוממעין מחולה ח | שדמות נריה | תשנט
- אשו משום ממונומאבני המקום יד | בית אל | תשסג
- אשו משום ממונו ומשום חיציומעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- בא הראש והעמידן על אחת - העקרון היסודי של דיני הנזיקיןשערים לתלמוד א | כפר בתיה | תשעה
- בגדר חיוב נזקי אשאורות עציון ח | אור עציון | תשמה
- ביאור שיטת הרח בדין הכלב שנטל חררה וגמל טעון פשתןמעליות כו | מעלה אדומים | תשסו
- בירור בדין אשו משום חציו ומשום ממונובלכתך בדרך כב | כרם ביבנה | תשסד
- בירור יסוד החיוב באב הנזיקין אשמעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- בענין חצי נזק צרורותמעליות כ | מעלה אדומים | תשנט
- בתר מעיקרא ובתר תבר מנאאורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- דין צרורותניצני ארץ ח | מרכז הרב | תשנב
- דין צרורות ומקורותיופתוחי חותם | אורות שאול | תשסח
- הווית משפט הנזיקיןגולות ז | עתניאל | תשנט
- המעשה בעיזי דבי תרבו - בין חיוב התשלום למניעת הנזקשערים לתלמוד א | כפר בתיה | תשעה
- הניח לו גחלת על לבו ומתמעגלים ב | מעלה גלבוע | תשנט
- הערה בדין צרורותגולות ז | עתניאל | תשנט
- השימוש בדין דיומעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- זה חסר וזה לא נהנהבלכתך בדרך כב | כרם ביבנה | תשסד
- זה נהנה וזה לא חסרמאורות אמנה ג | קרית שמונה | תשס
- זה נהנה וזה לא חסרשעלי דעת א | שעלבים | תשלב
- זרק כלי מראש הגגשערים לתלמוד א | כפר בתיה | תשעה
- זרק כלי מראש הגג על כרים וכסתותממעין מחולה ח | שדמות נריה | תשנט
- חידושים קצרים במסכת בבא קמאאורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- כי תצא אש - עיון פיגורטיבי במחלוקת רבי יוחנן וריש לקיש בסוגיית אשו משום חציו או משום ממונודרישה 2 | המדרשה, בר אילן | תשעז
- כל המשנה ובא אחר ושינה בועלון שבות 154 | הר עציון | תשס
- מאפייני הקרן המועדתבינות א | רעננה | תשסה
- מועד - 'כל שהעידו בו שלושה ימים' (עיון בשיטות אביי ורבא בטעם רבי יהודה להעדאת שור)פתיחתא י | כפר בתיה | תשסו
- משלמת מה שנהנית - כמה משלם?מעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- נזקי אש באמצעות גורם אחראורות עציון לג | אור עציון | תשסב
- נזקי אש בהלכה ובאגדהשערים לתלמוד א | כפר בתיה | תשעה
- נזקי אש ופטור טמוןבינות א | רעננה | תשסה
- סברה פשוטה של תוספותמעליות ז | מעלה אדומים | תשמו
- סוגיא דזרק כלי מראש הגגבלכתך בדרך כב | כרם ביבנה | תשסד
- סוגיית פי פרהמעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- סוגיית צרורותהכי אתמר ג | איתמר | תשסח
- סוגיית קופצתמעליות יח | מעלה אדומים | תשנז
- סיבת החיוב בנזקי ממוןמבית מדרשנו בבא קמא | מרכז הרב | תשעד
- סיכום סוגיית קופצתמאבני המקום יד | בית אל | תשסג
- פטור שן ורגל ברשות הרביםמאבני המקום י | בית אל | תשנו
- פשט חדש למשנה (סב:)מאבני המקום י | בית אל | תשנו
- צדק אלוהי ורגישות אנושית עיון הלכתי בגבולות האחריות של אדם המזיקפתיחתא י | כפר בתיה | תשסו
- צרורותעלון שבות 154 | הר עציון | תשס
- צרורותקול ברמה כ | חיספין | תשנט
- צרורותגולות ז | עתניאל | תשנט
- צרורותמבית מדרשנו בבא קמא | מרכז הרב | תשעד
- קנסא וממונא בצרורותמישרים ג | ירוחם | תשסד
- שיטת הריף בענין פטור שן ורגל ברשות הרביםמעליות ז | מעלה אדומים | תשמו
- שיטת הרשבא ברודףמאבני המקום יד | בית אל | תשסג
- שיטת רבא בנזקי ממון - מעמדה המשונה של הקרןשערים לתלמוד א | כפר בתיה | תשעה
- שלם ישלם המבעיר את הבערהעלון שבות 178 | הר עציון | תשפ
- שמירת הניזקישא מדברתיך ד | תשפ
- תולדת קרן - צרורותמאבני המקום י | בית אל | תשנו
- תחילתו בפשיעה וסופו באונסמאבני המקום י | בית אל | תשנו
- תחילתו בפשיעה וסופו באונס - בבא קמא לעומת בבא מציעאשערים לתלמוד א | כפר בתיה | תשעה
- תחילתו בפשיעה וסופו באונס בנזיקיןאורות עציון לג | אור עציון | תשסב