- "והכינו את אשר יביאו" - עיון ביסודות איסור מוקצה בשבתפתוחי חותם ה | אורות שאול | תשע
- אין כלי ניטל אלא לדבר הניטלאורות עציון ל | אור עציון | תשנט
- אין מוקצה לרבי שמעון אלא שמן שבנרחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- איסור היציאה מבבל לארץ ישראלחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- איסור שהייה מערב שבת: אופי האיסור וטעמיועלון שבות 142 | הר עציון | תשנה
- בגדר בישול בחמהניצני ארץ טז | מרכז הרב | תשסו
- בגדרי שהייה והטמנה בשיטת רש"יעלון שבות 146 | הר עציון | תשנו
- בגדרי שינוי ומבשל בחמהכתלנו טז | הכותל | תשסד
- בדין בישול אחר בישולניצני ארץ טז | מרכז הרב | תשסו
- בדין שהיה במיחמית והמסתעף לדין מגיס וקירוב בישולהאוצר לא | תשעט
- ביאורי בדברי התוספות ישנים בפרק כירה (לח, ב)ניצני ארץ טז | מרכז הרב | תשסו
- בין נטילה לטלטולמעליות ח | מעלה אדומים | תשמז
- בישול אחר בישולטל חיים שבת ב | תורת החיים | תשע
- בישול אחר בישולכתלנו טו | הכותל | תשנד
- בישול ביצה בשבתפרי עץ הגן ב | רמת גן | תשס
- בישול בכלי שניפרי עץ הגן ב | רמת גן | תשס
- בישול ובישול אחר בישולהכי אתמר ו | איתמר | תשעב
- בן דרוסאיחיינו - פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- גדרי רפוי ותקועטל חיים שבת ב | תורת החיים | תשע
- גזירת מרחצאות ובישול שמןחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- דבר שאינו מתכוון ומלאכה שאינה צריכה לגופהמאורנו יב | מצפה יריחו | תשעה
- הגדרת גרוף וקטום והמסתעףניצני ארץ טז | מרכז הרב | תשסו
- הגורף צריך שיגרוף כל צרכוניצני ארץ טז | מרכז הרב | תשסו
- ההבדל כין כלי ראשון וכלי שני - קביעות מציאותיות בהלכהגולות ט | עתניאל | תשס
- הכנת תה בשבתמעליות ל | מעלה אדומים | תשעג
- הלכה כדברי המכריעחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- המבשל דבר שאין צריך בישולאורות עציון י | אור עציון | תשמו
- הנח לנר שמן ופתילה הואיל דנעשה בסיס לדבר האסורחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- הפשרו זהו בישולו - עיון בגרסאות השסממעין מחולה י | שדמות מחולה | תשסא
- חידוש בדיני החזרה המובאים בגמ'אורות עציון יט | אור עציון | תשנא
- חימום אוכל בשבת בבית הארחהאמונת עתיך 96 | מכון התורה והארץ | תשעב
- חיסורי מחסרא והכי קתניחיינו - פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- טלטול כלי לצורך דבר שאינו ניטלחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- טלטול לצורך הצלהממעין מחולה י | שדמות מחולה | תשסא
- טלטול לצורך מתחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- טלטול מן הצדטל חיים שבת א | תורת החיים | תשע (מהדורה שנייה)
- טלטול נרחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- כלי שניחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- כלי תחת הנרחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- כלים מכלים שונים - כלי ראשון שני ושלישיתבואות ג | כרמיאל | תשעא
- מוקצה לרבי שמעוןחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- מחלוקת רבי יהודה ורבי שמעון בבהמה שמתה בשבתמעליות יב | מעלה אדומים | תשנב
- מטה שיחדהחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- מיחםחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- מלאכה שאינה צריכה לגופהחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- מלאכת מבשל - בישול אחר בישולקול ברמה כח | הגולן | תשעו
- מלאכת מבשל - שימוש בתולדות חמה בשבתקול ברמה כח | הגולן | תשעו
- מנורהחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- מעשה דאנשי טבריהמאורנו יב | מצפה יריחו | תשעה
- מעשה טבריאחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- מעשה שבתחיינו - פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- מעשה שעשו אנשי טבריה - ביאור משנה במסכת שבתמעליות י | מעלה אדומים | תשמח
- מקור איסור השהיהחיינו - פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- סברת חנניה והפוסקים כמותוחיינו - פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- סימן יא - שעור יד סולדת בו בשבתבני בנים א | תשמא
- פסק רבי יוחנן במחלוקת התנאים במוקצהחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- שהייה, הטמנה והתענגות על ה'עלון שבות 175 | הר עציון | תשעג
- שיעור הבישולטל חיים שבת ב | תורת החיים | תשע
- תולדות האור ותולדות חמהחיינו פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה
- תולדות חמהבינות ב | בינות רעננה | תשעד
- תנור כירה וכופחחיינו - פרק שלישי שבת | בית מדרש ישיבתי | תשעה